۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۵۵۷۷۵
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) :

بسیج سپاهی است مسلح به ایمان و مجهز به عشق

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با حضور در جمع بسیجیان فارسانی گفت: هرکس که دل در گرو انقلاب اسلامی دارد بسیجی است حتی اگر کارنامه بسیجی نداشته باشد.
به گزارش «جهانبین نیوز»، همزمان با فرارسیدن هفته مبارک بسیج یادواره شهدای شهرستان فارسان با حضور پرشور مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا و بسیجیان در سالن ولایت شهر فارسان برگزار شد.

در این برنامه حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان فارسان با برپایی نمایشگاه دستاوردها و خدمات خود به مردم را در معرض نمایش عموم قراردادند و سردار اکبری نیز ضمن بازدید از این نمایشگاه و تقدیر از زحمات بسیجیان مشکلات برخی از بسیجیان را بررسی کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ضمن تبریک هفته مبارک بسیج گفت: بدون تردید می‌توان تشکیل بسیج مستضعفین را از امتیازات بی‌نظیر انقلاب اسلامی ایران به شمار آورد هرکسی دل در گرو انقلاب اسلامی دارد، بسیجی است، حتی اگر کارنامه بسیجی نداشته باشد.

سردار علی‌محمد اکبری ادامه داد: ولی امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب فرمودند: فرهنگ بسیجی یعنی خدمت جهادی، بی‌تظاهر، بدون انتظار و خستگی‌ناپذیر در میدان‌های مختلف. فرهنگ بسیجی یعنی خودش را در خطر ابتلای کرونا قرار دهد برای اینکه کرونایی‌ها را از خطر مرگ دور کند.

یادگار سال‌های دفاع مقدس، بابیان اینکه هفته مبارک بسیج از ۲۹ آبان ماه با شعار محوری آغاز شد، گفت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج امید ملت ایران» انتخاب‌شده که حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف ازجمله خدمت‌رسانی در حوزه سلامت، محرومیت‌زدایی، سازندگی، سیل، زلزله و مواردی از این دست، مصداق بارز امیدآفرینی در میان مردم است.

وی، افزود: کم نبوده‌اند انقلاب‌هایی که پس از پیروزی، باهدف صیانت از دستاوردهای انقلابشان اقدام به تأسیس ارتش‌های انقلابی نموده‌اند، اما همه اذعان دارند که بسیج مستضعفین قطعاً چیزی فراتر از تشکیلات نظامی است. بسیج مستضعفین را باید یک نوآوری بی‌بدیل در تاریخ بشری هم از جهت معنا و هویت و هم از جهت قالب، نوع تشکیلات و سازمان‌دهی دانست.

سردار اکبری، در بخش سخنان خود هفته مبارک بسیج را به همه بسیجیان سرافراز و مردم همیشه درصحنه و ولایتمدار شهرستان فارسان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد بتوانیم با گسترش «تفکر بسیجی» بر همه مشکلات کشور فائق آئیم.

انتهای پیام/۵۹۰پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۱۹:۵۴

25 Nov 2023