۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۸۶۵۵
گزارش تصویری/

برگزاري رژه موتوري به مناسبت هفته دفاع مقدس در فارسان

به مناسبت هفته دفاع مقدس، رژه موتوري و خودرويي نيروهاي مسلح با مشارکت ادارات شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به مناسبت فرا رسيدن چهلمين يکمين سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، رژه خودرويي  با شكوه خاصي برگزار و يگان هاي موتوري با عبور از خيابانهاي اصلي شهر همراه با پخش نماهنگ دفاع مقدس ياد و خاطره رشادت هاي رزمندگان اسلام را گرامي داشتند.
 
در اين مراسم كه مسئولين شهرستان حضور داشتند، شركت كنندگان در رژه موتوري در محل گلزار شهداء فارسان حضور يافتند و با قرائت فاتحه بار ديگر با آرمان هاي والاي شهداي گرانقدر حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق كردند.
 
سيد هادي صالحي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت:  اين رژه موتوري با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس برگزار شد و خودروهاي سپاه، نيروي انتظامي، آتش نشاني، مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي، راهداري و موتورسوران برگزار شد.
 
وي اقتدار و عظمت کشور را به برکت رشادت‌هاي دوران دفاع مقدس بيان کرد و افزود: رژه موتوري به نمايش گذاشتن بخشي از اقتدار بسيجيان و نيروهاي نظامي و انتظامي است که با بستن پيشاني‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم و عبور از خيابان‌هاي اصلي شهر ياد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامي داشته و موجب تقويت اقتدار ملي مي‌شوند



انتهاي پيام/590
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۴۲:۰۰

2 May 2024