۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۳۵۱۶۱

تجليل از خادمان دستگاه قضايي کوهرنگ در روز قوه قضاييه + تصاوير

فرمانده سپاه و نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ با دادستان عمومي و انقلاب و قضات دادگستري کوهرنگ ديدار کردند.
به گزارش کوهرنگ خبر به نقل از کوهرنگ خبر، کرم نظري سرمازه فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ، حجه الاسلام نيکنام نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ و تقي غيبي، رياست کميته امداد امام خميني (ره) کوهرنگ، همزمان با 7 تير ماه سالروز شهادت دکتر بهشتي و 72 تن از يارانش با قضات دادگستري و دادستان عمومي و انقلاب کوهرنگ ديدار کردند.

سرهنگ نظري در اين ديدار گفت: کار قضات و کارکنان دستگاه قضايي به دليل ارتباطش با حقوق، آبرو، مال، جان و ناموس مردم از حساسيت ويژ‌ه‌اي برخوردار است.  

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ افزود: شغل قضاوت شغل بسيار مهمي است و هر چه اين مهم بودن را درک کنيم، موفق‌تر خواهيم بود.

صادق نيکنام نماينده ولي فقيه در سپاه ناحيه کوهرنگ هم د اين ديدار با بيان اينکه دستگاه قضا دستگاه مديريتي نيست و قائم به قضات است، بيان داشت: در دستگاه قضا کار اجرايي انجام نمي شود بلکه کار دادگستري همين آرا، قرارها و تصميماتي است که قضات مي‌گيرند و فصل خصومت مي‌کنند.  

نيکنام با بيان اينکه نوع سلوک، رفتار، پوشش و گفتار در کار قضاوت با ساير مشاغل متفاوت است، افزود: يکي از مسائلي که به کار قضاوت کمک مي‌کند تقويت ايمان است، هر چه انسان ايمان خود را افزايش دهد شخصيت‌اش کامل مي‌شود.

وي با تاکيد بر اهميت و جايگاه مسائل قضايي، اظهار کرد: هر انسان براي رسيدن به عدالت نيازمند قضاوت عادلانه و به حق است.
 
در اين ديدار، محمد قاسمي، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان نيز ضمن تقدير از جمع حاضر با اشاره به آيه شريفه "فضل الله المجاهدين علي القاعدين اجرا عظيما" از زحمات سربازان ولايت و نيز بزرگواران كميته امداد در عرصه هاي فرهنگي و خدمات رساني به محرومان، و نيز ابراز لطف ايشان نسبت به خادمين كوچك مردم در دستگاه قضايي تشکر کردند.

وي عرصه حاضر را زمينه مناسبي در جهت خدمت رساني به مردم دانست و افزود: بر مبناي حديث منقول از امام جواد (ع) هر درخواست واصله از ناحيه مردم برأي ما نعمت است و از درگاه خداوند متعال مسالت دارم كه بتوانيم بهره كافي را از اين سفره معنوي در جهت خدمت به مردم ببريم
در پايان نماينده ولي فقيه و فرمانده ناحيه مقاومت با اهداي گل از زحمات بي شايبه قضات تقدير و ياد و خاطره شهيد بهشتي و نيز شهيد داريوش مالكي ابوي جناب آقاي دكتر ابراهيم مالكي را گرامي داشتند.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
  • تجليل از خادمان دستگاه قضايي کوهرنگ در روز قوه قضاييه

    تجليل از خادمان دستگاه قضايي کوهرنگ در روز قوه قضاييه

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۵۹:۳۵

29 Apr 2024