۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۹۵۱۰

پشت پرده سفرهای پنهانی مسولان اصفهان به چهارمحال و بختیاری چیست؟

در روزهای قبل، چهارمحال و بختیاری میزبان مهمانی ناخوانده از استان اصفهان بوده است، گمانه زنی ها بر این است که استاندار اصفهان بدون هماهنگی با مسولان چهارمحال و بختیاری، در یک سفر کاری وارد استان می شود.
پشت پرده سفرهای پنهانی مسولان اصفهان به چهارمحال و بختیاری چیست؟
به گزارش خبرنگار جهانبین، زرگر، استاندار استان اصفهان در روز های قبل بدون هماهنگی با استانداری چهارمحال و بختیاری در یک سفر کاری به همراه مدیرعامل آب منطقه ای اصفهان برای بازدید از سد بیرگان و محل اجرای پروژه سد و تونل سوم سفر و دیگر تونل های انتقال آب چهارمحال و بختیاری، وارد استان می شود.
گفته می شود، وی جلسه ای نیز با مسئولین اجرایی پروژه تونل سوم انتقال آب، داشته است.
شاید این تنها سفری است که مسولان اصفهانی در قالب یک هیئت به طور کاری و پنهانی در ده سال گذشته داشته اند.
شنیده ها حاکی از آن است که این اقدامات در راستای انتقال کامل آب های زیرزمینی و رودخانه ای چهارمحال و بختیاری به استان های همجوار صورت گرفته است.
در همین خصوص، دکتر روح الله فتاحی، عضو هیئت علمی دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به کاهش شدید آب های زیرزمینی گفت: با این وضعیت مدیریت آب استان، آینده بسیار دردآوری برای کشاورزان و ساکنان چهار محال و بختیاری است و کمبودمنابع آب زیر زمینی تا سالیان دراز قابل جبران نیست.

این کارشناس و محقق آب، با اشاره به عدم سرمایه گزاری مسولین استان در جهت مدیریت آب های سطحی اظهار داشت: متاسفانه برخی از مسولین استان آینده نگر نبودند و با این دیدگاه که همیشه آب زیرزمینی وجود دارد از سرمایه گزاری برای مدیرت آب سطحی کوتاهی کردنند این در حالی است که مسولین استان اصفهان از نیم قرن پیش در مدیرت آب سطحی چهار محال و بختیاری برنامه ریزی کرده اند و اکنون کشاورزان و صنعت گران این استان از آب سطحی استفاده می کنند./انتهای خبر/ح


وی در پایان مقصر اصلی مشکلات آب استان را تشکیلات مدیرتی آب کشور دانست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۹:۳۹

27 Dec 2019