۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۹۴۷۳
امام جمعه موقت شهرکرد:’

واقعه غدیر، لزوم تبعیت از سرپرست دینی را بیان می کند/با نزول آیه ولایت، راه بر حق جویان و حق پویان روشن شد

حجت الاسلام فاطمی : واقعه غدیر خم لزوم و اهمیت سرپرستی مسلمانان را در تمامی اعصار ثابت کرد و با نزول آیه ولایت، حجت بر تمامی حق پویان حق جویان تمام شد.
واقعه غدیر، لزوم تبعیت از سرپرست دینی را بیان می کند/با نزول آیه ولایت، راه بر حق جویان و حق پویان روشن شد
به گزارش خبرنگار جهان بین، حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن فاطمی، روز ۲۶ مهرماه، در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اهمیت ولایت و تبعیت از سرپرست حکومت دینی گفت: در اسلام، انتخاب اشخاص خدمتگزار به عنوان ولی، از راه و شیوه قرآن و سنت نبوی پایه گذاری شده است.
وی ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) در مدت دوماه مانده به عمر شریفشان، ماموریت بزرگ و الهی خود را به درستی به اتمام رساند و با نازل شدن آیه شریفه"بلغ ما انزل الیک..." امیت ولی فقیه در جامعه اسلامی را تبیین کردند.
فاطمی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص)افزود: ایشان فرقه های اسلامی بعد از خود را به ۷۳ فرقه برشمردند و همیشه می فرمودند که فقط یکی از این ۷۳فرقه هدایت می شوند.
امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه خاطر نشان کرد: شخصیت هایی از قبیل امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و سید حسن نصرالله از پرورش یافتگان فرقه هدایت شده مهدوی هستند و باعث افتخار جامعه اسلامی هستند.
وی با بیان خصوصیات یک مسلمان واقعی گفت: راستگویی و امانتداری، همراه با اهمیت به نماز از ویژگی های انسان های با خدا است و هرکس این خصوصیات را باخود داشته باشد سعادت اخروی و دنیوی را برای خود رقم زده است.انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۸:۰۳

17 Jan 2020