۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۹۴۷۲
تجدید بیعت مردم وردنجان با۹۰شهید این شهر

امام جمعه شهرکرد: آنان که به شهدا توهین و جسارت و بددهنی می کنند بیمارند و به خود ظلم کرده اند

حجت الاسلام نکونام: آنان که به شهدا توهین و جسارت و بددهنی می کنند بیمارند و یرای شفای آنها بایستی دست به دعا برداشت.، زندگی در مکتب شهدا سعادت است و نگرانی ندارد.
امام جمعه شهرکرد: آنان که به شهدا توهین و جسارت و بددهنی می کنند بیمارند و به خود ظلم کرده اند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، مراسم یادبود ۹۰شهید شهروردنجان امروز پنج شنبه ۲۵ مهر، با حضور مردم، خانواده شهدا و جمعی از مسولان استان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این مراسم گفت: هر کس معرفت کامل به شهدا پیدا کرد و شیفته آنان شد، شهید است .
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت:هر مقدار که در خدمت شهدا باشیم باز هم کم است و مردمی که این چنین پیرو خط شهیدان هستند، لیاقت شهادت را دارند.
وی با اشاره به این که شهدا بر سر سفره حق تعالی نشسته اند، گفت: حضور در برنامه های گرامیداشت شهدا پاداش خداوند متعال را در پی دارد.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد:سفره شهدا سفره فضیلت، کمال وعرش الهی است، زندگی با شهدا زندگی سراسر امید و کمال است و در این نوع زندگی زشتی ریا وجود ندارد و شیطان در این زندگی راه ندارد.
امام جمعه شهرکرد بیان داشت: زندگی در مکتب شهدا سعادت است و نگرانی ندارد، آنان که به شهدا توهین و جسارت و بددهنی می کنند بیمارند و
وی با بیان اینکه شهدا مراتب گوناگونی دارند، اظهار داشت: وجه مشترک همه شهدا، نمره قبولی در محضر پروردگار است و آن که شهید شد در محضر خداوند مردود نشده است.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اهمیت پیروی از ولی فقیه گفت: هرکس که از ولایت فقیه روی گرداند مسلما پشیمان و شکست خورده ماند.
در پایان این مراسم، مردم شهیدپرور وردنجان به همراه مسولین قبور شهدا را قبار روبی و عطرافشانی کردند.
وردنجان از توابع شهرستان بن و در ۱۷ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وبلاگ قطب نما
سلام. بامطلبی باعنوان هدف هجمه کنندگان به اندیشه های امام روح الله بروزهستیم.
www.ghotbnama1404.blogfa.com

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۳:۳۷

29 Dec 2019