کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجدید بیعت مردم وردنجان با۹۰شهید این شهر

امام جمعه شهرکرد: آنان که به شهدا توهین و جسارت و بددهنی می کنند بیمارند و به خود ظلم کرده اند

25 مهر 1392 ساعت 22:25

حجت الاسلام نکونام: آنان که به شهدا توهین و جسارت و بددهنی می کنند بیمارند و یرای شفای آنها بایستی دست به دعا برداشت.، زندگی در مکتب شهدا سعادت است و نگرانی ندارد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، مراسم یادبود ۹۰شهید شهروردنجان امروز پنج شنبه ۲۵ مهر، با حضور مردم، خانواده شهدا و جمعی از مسولان استان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این مراسم گفت: هر کس معرفت کامل به شهدا پیدا کرد و شیفته آنان شد، شهید است .
حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت:هر مقدار که در خدمت شهدا باشیم باز هم کم است و مردمی که این چنین پیرو خط شهیدان هستند، لیاقت شهادت را دارند.
وی با اشاره به این که شهدا بر سر سفره حق تعالی نشسته اند، گفت: حضور در برنامه های گرامیداشت شهدا پاداش خداوند متعال را در پی دارد.
حجت الاسلام نکونام ادامه داد:سفره شهدا سفره فضیلت، کمال وعرش الهی است، زندگی با شهدا زندگی سراسر امید و کمال است و در این نوع زندگی زشتی ریا وجود ندارد و شیطان در این زندگی راه ندارد.
امام جمعه شهرکرد بیان داشت: زندگی در مکتب شهدا سعادت است و نگرانی ندارد، آنان که به شهدا توهین و جسارت و بددهنی می کنند بیمارند و
وی با بیان اینکه شهدا مراتب گوناگونی دارند، اظهار داشت: وجه مشترک همه شهدا، نمره قبولی در محضر پروردگار است و آن که شهید شد در محضر خداوند مردود نشده است.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اهمیت پیروی از ولی فقیه گفت: هرکس که از ولایت فقیه روی گرداند مسلما پشیمان و شکست خورده ماند.
در پایان این مراسم، مردم شهیدپرور وردنجان به همراه مسولین قبور شهدا را قبار روبی و عطرافشانی کردند.
وردنجان از توابع شهرستان بن و در ۱۷ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.


کد مطلب: 9472

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/9472/امام-جمعه-شهرکرد-آنان-شهدا-توهین-جسارت-بددهنی-می-کنند-بیمارند-خود-ظلم-کرده-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir