۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۹۴۶۵
فرماندار لردگان در نشست شورای آموزش و پرورش:

در حد شاخص ها حق لردگان را بدهند، زیادتر از آن نمی خواهیم

علی زاهدی فرماندار شهرستان لردگان اظهار داشت: لردگان را در حد شاخص ها حق آن را بدهند و زیادتر از آن نمی خواهیم در گذشته به این شهرستان بی مهری شده که امید داریم جبران شود .
در حد شاخص ها حق لردگان را بدهند، زیادتر از آن نمی خواهیم
نشست شورای آموزش و پرورش لردگان با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش جهانبین، مجید جلیل نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در این نشست دوساعته، گفت: ۹۰ آموزشگاه در لردگان به صورت تخریبی، اجاره ای و یا در کانکس وجود دارد که دانش آموزان در آن درس می خوانند که نیاز است مدیران استان چاره اندیشی نمایند .

 علیرضا کریمیان مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت : شهرستان لردگان استحقاق راه اندازی مدرسه تیزهوشان را دارد که به دنبال تحقق این موضوع هستیم.
وی افزود: امسال دو مدرسه نمونه راهنمایی پسرانه و دخترانه و یک مدرسه شاهد در این شهرستان راه اندازی شده و از ابتدای مهرماه شروع به کار کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از جذب بیشترین سهم دانشگاه فرهنگیان به لردگان خبر داد و گفت: شهرستان لردگان بیشترین سهم دانشجوی دانشگاه فرهنگیان را دارند که در آینده ای نزدیک توسط آموزش و پرورش این شهرستان جذب خواهند شد .

کریمیان از برگزاری چهل نشست، برای نقل و انتقالات و توجه به بومی گرایی در مناطق هم خبر داد.
نیازعلی انصاریان رییس آموزش و پرورش لردگان با اشاره به مشکلات مدارس این شهرستان گفت: بیش از ۹۳ درصد از مدارس این شهرستان نمازخانه مناسب ندارند، ۸۵ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی مناسب هستند و ۷ مدرسه هم به صورت  مختلط  مشغول به فعالیت هستند و لردگان تنها یک سالن ورزشی با کمترین امکانات را دارد که نیاز است نسبت به رفع این مشکلات چاره اندیشی شود.انتهای خبر/ح
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۷:۱۵

25 Jan 2020