۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۹۴۵۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

انقلاب اسلامی ایران ظهور وعده های خداوند و جلوه ای از غدیر است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: پرداختن به فلسفه سیاسی غدیر خود عامل بزرگ وحدت در جامعه است،راز ماندگاری و مصونیت و عدم آسیب نظام جمهوری اسلامی در فلسفه غدیر نهفته است.
انقلاب اسلامی ایران ظهور وعده های خداوند و جلوه ای از غدیر است
به گزارش جهانبین، خبر علی گرجی دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فلسفه تشکیل بنیاد بین المللی غدیر ایجاد یک فضای مناسب معنوی و شورانگیز برای ترویج فرهنگ و مفاهیم غدیر و طرح مباحث مرتبط با غدیر مانند فلسفه و پیام غدیر، حکومت، ولایت فقیه و آموزه های شیعه است.

گرجی گسترش چشم گیر برنامه های دهه ولایت و امامت در اقصی نقاط استان، افزایش سبقه معرفتی و ترویج مفاهیم غدیر، طرح سیره امیرالمومنین(ع) به عنوان الگوی جامع و اسوه همه ارزشهای الهی و انسانی، تکیه بر انگیزه های معنوی و شور و تلاش مردمی، تعمیق و تبیین معرفت نسبت به غدیر و صاحب غدیر را از جمله اهداف عملیاتی ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت عنوان کرد.

وی از اجرای ۳۰۰۰ جشن محله های و مردمی در استان در این دهه خبر داد و اظهار داشت: ۱۳ برنامه فرهنگ ساز در جهت تلاش در جهت ایجاد یک موج علمی و فرهنگی در زمینه غدیر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ظهور وعده های خداوند در غدیر است گفت: تمرکز تبلیغات و محتوای برنامه ها بر اسلامیت انقلاب و عدم جدایی دین از سیاست با تاسی بر رهنمودهای امام و رهبری به عنوان شاخص انقلاب است.

گرجی غدیر را محور و وحدت اسلام دانست و بیان داشت: پرداختن به فلسفه سیاسی غدیر خود عامل بزرگ وحدت در جامعه است به همین خاطر تمام تلاش دنیای کفر برای منحرف کردن ذهن ها از غدیر است.

وی با اشاره به خطبه غدیر اظهار داشت: پیامبر تا قیامت یک تکلیف را برای ما مشخص کرده است و آن ترویج فرهنگ غدیر است.

گرجی افزود: راز ماندگاری و مصونیت و عدم آسیب نظام جمهوری اسلامی در فلسفه غدیر نهفته است.

وی ولایت فقیه را نماینده وارث غدیر دانست و گفت: غدیر متعلق به آحاد مردم جامعه است و باید تلاش کرد غدیر و صاحب غدیر مظلوم واقع نشوند.
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۵:۴۴

3 Mar 2020