۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۹۲۹۴

دستگیری عاملان سرقت طلافروشی گهرو با اجرای عملیاتی بی نظیر در سطح کشور

خرداد ماه سال جاری در شهر گهرو شهرستان کیار یک باب مغازه طلا فروشی مورد دستبرد سارقان قرار گرفت و مقادیر قابل توجهی طلا از آن به سرقت رفت
دستگیری عاملان سرقت طلافروشی گهرو با اجرای عملیاتی بی نظیر در سطح کشور
به گزارش جهانبین نیوز، فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان کیار در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کیار خبر از دستگیری عاملان سرقت از طلا فروشی شهر گهرو داد و عملیات دستگیری این سارقان را یکی از کم نظیر ترین و حتی بی نظیر ترین عملیات های دستگیری سارقان نام نهاد .

وی افزود :دستگیری سارقان طلا فروشی گهرو در حالی صورت پذیرفت که هیچ گونه اثر و نشان از آنان برجای نمانده بود اما به مدد الهی و هوشیاری ماموران اطلاعاتی و آگاهی شهرستان، سارقان یکی پس از دیگری دستگیر شدند .

زمانی،  از چند عملیات موفق دیگر در شهرستان کیار نیز یاد کرد که مهمترین آن ها، سه فقره آدم ربایی در کیار بود که با عملکرد هوشیارانه پلیس با موفقیت انجام و ادم ربا ها دستگیر شدند .

وی افزود :در دو عملیات دیگر که اخیرا انجام شد  پس از درگیری مسلحانه نیروی انتظامی با اشرار یک نفر از اشرار زخمی و روانه بیمارستان شد و خودرو حامل مقادیر بسیار زیاد مواد مخدر توقیف شد  و در عملیاتی دیگر یکی از عوامل توزیع مواد مخدر (هروئین)در شهرستان کیار دستگیر و روانه زندان شد . /

 

مرجع : کیار بیدار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۵:۴۶

31 Dec 2019