کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستگیری عاملان سرقت طلافروشی گهرو با اجرای عملیاتی بی نظیر در سطح کشور

کیار بیدار , 14 مهر 1392 ساعت 8:42

خرداد ماه سال جاری در شهر گهرو شهرستان کیار یک باب مغازه طلا فروشی مورد دستبرد سارقان قرار گرفت و مقادیر قابل توجهی طلا از آن به سرقت رفت


به گزارش جهانبین نیوز، فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان کیار در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کیار خبر از دستگیری عاملان سرقت از طلا فروشی شهر گهرو داد و عملیات دستگیری این سارقان را یکی از کم نظیر ترین و حتی بی نظیر ترین عملیات های دستگیری سارقان نام نهاد .

وی افزود :دستگیری سارقان طلا فروشی گهرو در حالی صورت پذیرفت که هیچ گونه اثر و نشان از آنان برجای نمانده بود اما به مدد الهی و هوشیاری ماموران اطلاعاتی و آگاهی شهرستان، سارقان یکی پس از دیگری دستگیر شدند .

زمانی،  از چند عملیات موفق دیگر در شهرستان کیار نیز یاد کرد که مهمترین آن ها، سه فقره آدم ربایی در کیار بود که با عملکرد هوشیارانه پلیس با موفقیت انجام و ادم ربا ها دستگیر شدند .

وی افزود :در دو عملیات دیگر که اخیرا انجام شد  پس از درگیری مسلحانه نیروی انتظامی با اشرار یک نفر از اشرار زخمی و روانه بیمارستان شد و خودرو حامل مقادیر بسیار زیاد مواد مخدر توقیف شد  و در عملیاتی دیگر یکی از عوامل توزیع مواد مخدر (هروئین)در شهرستان کیار دستگیر و روانه زندان شد . /

 


کد مطلب: 9294

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/9294/دستگیری-عاملان-سرقت-طلافروشی-گهرو-اجرای-عملیاتی-بی-نظیر-سطح-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir