۰
plusresetminus
به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بروجن و کیار برگزار شد .
اجرای صبحگاه مشترک در شهر های چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دفاع مقدس+ تصاویر
اجرای صبحگاه مشترک در شهرستان بروجن
باحضور فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، جمعی از مسئولان شهرستان  ، شورای تامین و نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مردمی بسیج و خانواده‌ها ی معظم ایثارگران و شهدا، صبحگاه مشترک صبح دیروز سوم مهرماه، در بروجن برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بروجن در اين مراسم با تبريك هفته دفاع مقدس افزود:نيروهاي نظامي و انتظامي در طول ۸ سال دفاع مقدس با نثار خون خود امنيت و آسايش را براي همه به ارمغان آوردند.

حسین پوربا اشاره یه عزت و شرف نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان افزود: امروزه ما به واسطه دفاع جانانه رزمندگان اسلام در ۸ سال حماسه و ایثار و دلاور مردی آنان شاهد این همه پیشرفت در عرصه های مختلف علمی،فرهنگی،سیاسی و بین المللی هستیم که حفظ و صیانت از این دستاورد گرانبها وظیفه همگان است .

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس بود که تا امروز با گذشت بیش از ۳۰ سال از عمر مبارک انقلاب اسلامی جرأت هر گونه تعرض به این مملکت را از دشمنان گرفته است.

در اين مراسم از خانواده معظم شهداء ، سرداران شهيد و سرگروه هاي حلقه هاي صالحين شهرستان تجليل به عمل آمد.

اجرای صبحگاه مشترک در  شهرستان کیار
به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان کیار در شلمزار برگزار شد .

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ،انتظامی و بسیج شهرستان کیار صبح روز چهارشنبه با حضور فرماندار ،فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان ،ریاست دادگستری و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار با شرکت بیش از ۵۰۰نفر از بسیجیان خواهر و برادر و نیروهای انظامی و انتظامی این شهرستان برگزار شد .

این مراسم که با حضور خانواده ی معزز شهدا و جمعی از رزمندگان سال های دفاع مقدس شهرستان کیار رنگ و بویی معنوی یافته بود با خاطره گویی حاج جمعه علی کیانی یکی از فرماندهان تیپ حضرت قمر بنی هاشم در سال های دفاع مقدس ادامه یافت و با اهدا یادبود هایی به جانبازان و رزمندگان سال های دفاع مقدس به پایان رسید .
مرجع : پایگاه خبری کلار+ پایگاه خبری کیار بیدار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۰:۰۳

27 Dec 2019