۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۹۰۷۵
جشن عاطفه ها:

مهر در انتظار مهر حماسی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، مهر در انتظار مهر حماسی را شعار امسال جشن عاطفه ها دانست.
مهر در انتظار مهر حماسی
ابوالقاسم رستگار در نشست با خبرنگارن با اشاره به جشن عاطفه ها افزود: جشن عاطفه های سال 92با شعار مهر در انتظار مهر حماسی از دهم مهر ماه به مدت سه روز در 700آموزشگاه استان بر گزار می شود.
 رستگار اظهار داشت: 50 پایگاه در سطح مراکز شهرستان های استان در روز پنج شنبه مورخ 11مهرماه آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم استان جهت یاری کردن محرومین هستند.
این مقام ارشد کمیته امداد در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه جشن عاطفه ها فرصت مناسبی جهت یاری نمودن دانش آموزان بی بضاعت است، خاطر نشان کرد: حدود 150هزار پاکت نامه در اختیار تمامی مدارس استان قرار می گیرد تا دانش آموزان و مربیان بتوانند در این امر خدا پسندانه سهیم باشند.
رستگار با اشاره به جمع آوری 600میلیون تومان کمک های مردمی در جشن عاطفه های سال گذشته اذعان داشت: پیش بینی می شود امسال حدود 700میلیون تومان جمع آوری شود.
وی  تصریح کرد: 38 هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که شهرستان شهرکرد با 7 درصد کمترین  و کوهرنگ با 34 درصد بیشترین خانوارتحت پوشش کمیته امداد را دارد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) از 10هزار حامی ایتام در استان خبر داد و افزود:سرانه دریافتی ایتام شهرستان شهرکرد از طرف حامیان آنان، به ازای هر فرد150هزار تومان است که بیشترین رقم را در کل استان به خود اختصاص داده است.
رستگار عنوان کرد:زنان بی سرپرست با 56درصد، بیشترین افرادی هستند که تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
 وی از طرح مدیریت فقر که برای اولین بار در کشور، در استان ما اجرا می شود خبر داد و گفت: در این طرح تمام خانوارهای تحت پوشش یک بار مورد بررسی قرار می گیرند و بعد از شناسایی نیاز آن ها برای یهبود شرایط زندگی این افراد برنامه ریزی می شود که تا کنون 28هزار از این خانوارها نیاز سنجی شده اند.
مدیر کل کمیته امداد مهمترین فعالیت کمیته امداد را بحث اشتغال دانست و خاطر نشان کرد: کمیته امداد استان توانسته است در شش ماهه اول سال جاری با اعتباری حدود 4میلیارد تومان برای 770 نفر فرصت اشتغال ایجاد کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۰:۵۴

31 Dec 2019