۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۸۹۶۵
شرایط استاندار استان درنگاه زمانیان:

استانداربايد با مشكلات مردم استان به خوبي آشنا و براي حل آنها برنامه داشته باشد

نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت:اخباري كه از انتخاب برخي گزينه ها به عنوان گزينه نهايي تصدي مسئوليت استانداري چهارمحال وبختياري در برخي محافل و رسانه ها مطرح مي شود، در حد شايعه و گمانه زني است.
استانداربايد با مشكلات مردم استان به خوبي آشنا و براي حل آنها برنامه داشته باشد
به گزارش جهانبین، سيدسعيد زمانيان دهكردي روز پنجشنبه در ديدار با خبرنگاران خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) مركز شهركرد، اظهار داشت:تا كنون بر هيچ گزينه اي براي تصدي مسئوليت استانداري استان چهارمحال وبختياري اجماع نشده است.
نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه بايد به رئيس جمهور و هيات دولت در اين مهم اجازه تصميم گيري داد، افزود:انتخاب استاندار بايد در فضايي به دور از تعصبات قومي و محلي انجام شده و شايسته ترين گزينه نيز براي تصدي اين مسئوليت انتخاب شود.
وي با بيان اينكه مجمع نمايندگان مردم چهارمحال وبختياري گزينه خاصي را براي استانداري چهارمحال و بختياري به وزارت كشور معرفي نكرده است، گفت:استاندار استان در دولت تدبير و اميد با اجماع و مشورت رئيس جمهور، وزير كشور، هيات دولت، نماينده ولي فقيه در استان و مجمع نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي انتخاب مي شود.
عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه افراد مطرح شده در محافل سياسي و رسانه ها براي تصدي اين مسئوليت در حد گمانه زني است، اظهار داشت:تشكل ها و گروه هاي سياسي، افرادي را براي تصدي پست استاندار به مجمع نمايندگان معرفي كرده اند ولي نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي تاكنون براي گزينه نهايي به اجماع نظر نرسيده اند.
نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي ولايتمداري، پاك دست بودن، داشتن تجربه موفق مديريتي در سطح استاني و ملي، بومي بودن، داشتن روحيه تحول گرايي و مشي اعتدالي را از مهم ترين معيارهاي مجمع نمايندگان استان براي انتخاب استاندار چهارمحال وبختياري عنوان كرد و گفت:اين فرد بايد با مشكلات مردم استان به خوبي آشنا باشد و براي حل آن نيز برنامه داشته باشد.
زمانيان دهكردي تصريح كرد:نشست مشترك نمايندگان مردم استان چهارمحال وبختياري در مجلس شوراي اسلامي و وزير كشور به منظور مشورت و همفكري در اين موضوع، ماه جاري برگزار مي شود.
اين نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در اين ديدار از تلاش خبرنگاران ايرنا به عنوان رسانه رسمي نظام در اطلاع رساني تجليل كرد.
مرجع : ایرناشهرکرد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۳:۱۹

30 Dec 2019