۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۸۹۵۷
سردار محمدسلیمانی:

جنگ ما نبرد دو ملت نبود، بلکه یک ائتلاف نانوشته جهانی علیه ملت ما بود

ملتی که می خواهد احیاگر دین باشد باید شعار «هیهات من الذله» را ملکه ذهن کرده و آن را به عنوان یک ارزش معرفی کند.
جنگ ما نبرد دو ملت نبود، بلکه یک ائتلاف نانوشته جهانی علیه ملت ما بود
به گزارش جهان بین رضا محمد سلیمانی سردار فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به گفته حضرت امام (ره) جنگ ۸ سال دفاع مقدس به جهان و منطقه ثابت کرد که می توان برعلیه ابر قدرت های ظالم و ستمگر مبارزه کرد و در مقابل سردمداران مستبد مقاومت داشت.

وی افزود: عظمتی که رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس آفریدند در اقصا نقاط جهان الگوی بیداری اسلامی و مبارزه با استبداد قرار گرفته است و به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) این جنگ یک گنج است، ما می توانیم آن را استخراج کنیم، این هنر است و همانطور که امام صادق (ع) عاشورا را استخراج کردند و این چشمه جوشان را جاری کردند که هنوز هم جاری است.

سردار محمدسلیمانی از ۸ سال دفاع مقدس به عنوان اقتدار ملی یاد کرد و گفت: کشور ما ۸ سال در مقابل همه دنیا ایستاد، در مقابل جنگ روانی ، جنگ اقتصادی و سیاسی که برعلیه ما شده بود سخت مقابله کردیم، ۸ سال با قدرت اقتصادی اعراب که به پشتیبانی از عراق برخاسته بودند و با قدرت اطلاعاتی آمریکا و اروپا جنگیدیدم جنگ ما نبرد دو ملت نبود، بلکه یک ائتلاف نانوشته جهانی علیه ملت ما بود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) خاطر نشان کرد: الآن به برکت استقامت و ایستادگی دلاور مردان و رزمندگان آن ۸ سال است که ما در عرصه اقتصادی و سیاسی پیروز و سربلند هستیم با تاسی و الگو برداری از کسانی است که با استقامت یک وجب از خاک ایران را از دست ندادند و برای کسانی که در آینده تاریخ را مطالعه می کنند نه تنها این انسانها را مورد شماتت قرار نمی دهند بلکه از آنها تجلیل و قدردانی می شود که با اصرار بر مقاومت پیروز عرصه نبرد شدند.

وی ادامه داد: ملتی که می خواهد احیاگر دین باشد باید شعار «هیهات من الذله» را ملکه ذهن کرده و آن را به عنوان یک ارزش معرفی کند.

محمد سلیمانی با اشاره به رشادت های 8 سال دفاع مقدس بیان داشت: جنگ در جبهه باطل، ظلم و ستم و ضلالت بود و در این طرف شهامت، شجاعت و شهادت، وقتی جنگ تمام شد طرف دشمن احساس از دست دادن و شکست ولی در این طرف پیروزی و مقاومت و رشد بود. وقتی جنگ تمام شد برای اولین بار در تاریخ حتی یک وجب از خاک ایران از دست نرفت و این حقیقت ثابت شد که خون بر شمشیر پیروز است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری فلسفه نام گذاری هفته دفاع مقدس را تجلیل و گرامیداشت غیورمردان ۸ سال دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: در میان ما مسلمانان عاشورا مظهر برجسته یادبودها و گرامیداشت ها است که هدف از آن ترکیبی از ارزش نهادن به گذشتگان و آموزش به آیندگان است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۰:۱۹

2 Jan 2020