23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - جنگ ما نبرد دو ملت نبود، بلکه یک ائتلاف نانوشته جهانی علیه ملت ما بود - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار محمدسلیمانی:

جنگ ما نبرد دو ملت نبود، بلکه یک ائتلاف نانوشته جهانی علیه ملت ما بود

28 شهريور 1392 ساعت 1:36

ملتی که می خواهد احیاگر دین باشد باید شعار «هیهات من الذله» را ملکه ذهن کرده و آن را به عنوان یک ارزش معرفی کند.


به گزارش جهان بین رضا محمد سلیمانی سردار فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به گفته حضرت امام (ره) جنگ ۸ سال دفاع مقدس به جهان و منطقه ثابت کرد که می توان برعلیه ابر قدرت های ظالم و ستمگر مبارزه کرد و در مقابل سردمداران مستبد مقاومت داشت.

وی افزود: عظمتی که رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس آفریدند در اقصا نقاط جهان الگوی بیداری اسلامی و مبارزه با استبداد قرار گرفته است و به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) این جنگ یک گنج است، ما می توانیم آن را استخراج کنیم، این هنر است و همانطور که امام صادق (ع) عاشورا را استخراج کردند و این چشمه جوشان را جاری کردند که هنوز هم جاری است.

سردار محمدسلیمانی از ۸ سال دفاع مقدس به عنوان اقتدار ملی یاد کرد و گفت: کشور ما ۸ سال در مقابل همه دنیا ایستاد، در مقابل جنگ روانی ، جنگ اقتصادی و سیاسی که برعلیه ما شده بود سخت مقابله کردیم، ۸ سال با قدرت اقتصادی اعراب که به پشتیبانی از عراق برخاسته بودند و با قدرت اطلاعاتی آمریکا و اروپا جنگیدیدم جنگ ما نبرد دو ملت نبود، بلکه یک ائتلاف نانوشته جهانی علیه ملت ما بود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) خاطر نشان کرد: الآن به برکت استقامت و ایستادگی دلاور مردان و رزمندگان آن ۸ سال است که ما در عرصه اقتصادی و سیاسی پیروز و سربلند هستیم با تاسی و الگو برداری از کسانی است که با استقامت یک وجب از خاک ایران را از دست ندادند و برای کسانی که در آینده تاریخ را مطالعه می کنند نه تنها این انسانها را مورد شماتت قرار نمی دهند بلکه از آنها تجلیل و قدردانی می شود که با اصرار بر مقاومت پیروز عرصه نبرد شدند.

وی ادامه داد: ملتی که می خواهد احیاگر دین باشد باید شعار «هیهات من الذله» را ملکه ذهن کرده و آن را به عنوان یک ارزش معرفی کند.

محمد سلیمانی با اشاره به رشادت های 8 سال دفاع مقدس بیان داشت: جنگ در جبهه باطل، ظلم و ستم و ضلالت بود و در این طرف شهامت، شجاعت و شهادت، وقتی جنگ تمام شد طرف دشمن احساس از دست دادن و شکست ولی در این طرف پیروزی و مقاومت و رشد بود. وقتی جنگ تمام شد برای اولین بار در تاریخ حتی یک وجب از خاک ایران از دست نرفت و این حقیقت ثابت شد که خون بر شمشیر پیروز است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری فلسفه نام گذاری هفته دفاع مقدس را تجلیل و گرامیداشت غیورمردان ۸ سال دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: در میان ما مسلمانان عاشورا مظهر برجسته یادبودها و گرامیداشت ها است که هدف از آن ترکیبی از ارزش نهادن به گذشتگان و آموزش به آیندگان است.


کد مطلب: 8957

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/8957/جنگ-نبرد-دو-ملت-نبود-بلکه-یک-ائتلاف-نانوشته-جهانی-علیه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir