۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۸۹۴۰

مراسم تجلیل از محیط بانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

همزمان با ولادت "ضامن آهو" حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مراسم تجلیل از محیط بانان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
مراسم تجلیل از محیط بانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد
به گزارش خبرنگار جهان بین، در این مراسم که شب گذشته 26شهریور،با حضور استاندار، مدیر کل صداو سما و خانواده های محیط بانان استان در ساختمان موزه محیط زیست برگزار شد از 150 محیط بان عرصه حفاظت از محیط زیست تجلیل شد.
سعید یوسف پور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با تجلیل از خدمات ایثارگرانه محیط بانان آنان را دریادلان و سنگربانان عرصه حفاظت از محیط زیست دانست و گفت: محیط بانان چهارمحال و بختیاری با امکانات کم و حقوق پایین و با از خودگذشتگی فراوان حفاظت از محیط طبیعی را وظیفه خود می دانند و با جان و دل از آن پاسداشت می کنند.
وی با مروری کوتاه بر دستاوردها و آمار عملکردی این اداره کل در طول یک سال اخیر بیان داشت: ثبت تالاب های چغاخور و گندمان در فهرست منابع زیستی بین المللی، تجهیز ادارات در شهرستان ها به سیستم های انفورماتیک اداری و دورببن مدار بسته، نصب و راه اندازی دکل های بی سیم در قسمت های صعب العبور استان، آموزش اطفاء حریق ومیدان تیر برای کارکنان را از مهمترین فعالیت های محیط زیست استان در طول ماه های اخیر است.
وی با تقدیر ویژه از خانواده های محیط بان اظهار داشت: پشتوانه، مایه آرامش خاطر و دلگرمی کارکنان و محیط بانان، همسران آن ها هستند که سختی های محیط بانی در کوه ها و مراتع و جنگل ها را برای آنان آسان می کنند.
در پایان این مراسم از 150محیط بان سازمان محیط زیست استان با اهدای جوایزی تجلیل شد.
همچنین در این مراسم از تله فیلم "روزنه شکر" به کارگردانی یزدان کیانی با موضوع حفاظت از محیط زیست رونمایی و از عوامل تولید آن تقدیر شد./انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۸:۲۸

2 Jan 2020