۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۸۹۳۹
استاندار:

حفظ محیط زیست، حفظ شرایط رسیدن به خدا و تکامل بشریت است

استاندار چهارمحال وبختیاری در مراسم تجلیل از محیط بانان استان: هدف از حفظ محیط زیست، حفظ محیطی است که از آن جا، بشریت تکامل یافته و به خدا برسد.
حفظ محیط زیست، حفظ شرایط رسیدن به خدا و تکامل بشریت است
به گزارش خبرنگار جهان بین، علی اصغر عنابستانی در مراسم تجلیل از محیط بانان چهارمحال و بختیاری که دیشب در موزه حیات وحش شهرکرد برگزار شد، با تقدیر از تمامی دست اندرکاران حفاظت این مرز و بوم، گفت: خداوند انسان را در محیطی آفریده است و شرایط را برای زیستن در این محیط فراهم نموده و از او خواسته است تا از این محیط خاکی خود را به افلاک برساند.
وی با بیان اینکه،محل هبوط بشر در صحرای حجاز و همچنین  در محل فعلی خانه خداست افزود: حفظ محیط زیست پیرامون در واقع آماده کردن شرایط برای هبوط به عالم بالاست.
وی با تقدیر ویژه از زحمات مدیرکل محیط زیست و محیط بانان استان خاطرنشان کرد: وضعیت اعتبار و بودجه درسال 91و همچنین شش ماهه دوم امسال بسیار پایین بوده است، اما این اداره کل از کمترین اعتبارات توانسته است بیشترین موفقیت ها و آمار بالا را به خود اختصاص دهد.
عنابستانی تصریح کرد: مردم کشور ما در تاریخ نشان داده اند که مردمان روز های سخت هستند و هر قدر که روزگار برما سخت گرفته است، قدرت برنامه ریزی و رو به جلو رفتن ما هم بیشتر و مداوم تر شده است و در بحث زیرساخت ها و اعتبارات هم تقدیر این بوده که نهاد های ما با کمبود امور مالی، فعالیت خوبی ارائه کرده اند.ی همچنین از تلاش صدا و سیمای استان برای ترویج فرهنگ حفاظت وصیانت از عرصه های زیستی و ملی تقدیر کرد و گفت: نقش پررنگ صدا و سیما و دیگر رسانه ها در ترویج مشارکت مردم در حفظ محیط زیست بی بدیل و بسیار موثر است.
در پایان این مراسم از 150محیط بان چهارمحال و بختیاری تقدیر شد.انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۸:۴۶

2 Jan 2020