۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۸۸۶۷

پایان غم انگیز ۱۰ روز عملیات جستجو جسد غرق شده جوان بروجنی

با گذشت ده روز از غرق شدن جوان بروجنی در آب های سمیرم، عملیات جستجو و نجات هلال احمر نتیجه ای در برنداشته است.
پایان غم انگیز ۱۰ روز عملیات جستجو جسد غرق شده جوان بروجنی
رئیس جمعیت هلال احمر بروجن ازتلاش ۱۰ روزه گروه های امداد ونجات برای یافتن جوان بروجنی خبردادوگفت:گروه‌های امداد و نجات بروجن،سمیرم،لنجان ومبارکه برای یافتن این جوان بروجنی بسیج شدند اما جنازه این جوان پیدا نشده است.
آرش شیرانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن در گفتگو با خبرنگار ما در بروجن افزود:در پي غرق شدن این جوان بروجني در رودخانه آب ملخ سميرم، با اخذکد ویژه جستجو از تهران ودرخواست كمك و همكاري با هلال احمرسمیرم،مبارکه و لنجان به همراه تجهيزات مورد نياز به محل حادثه اعزام شد که علیرغم تلاش های امدادگران ،عملیات موفقیت آمیز نبود.

شیرانی گفت:با توجه به وضعیت موجود در روز سوم از عملیات درخواست بالگرد کردیم و با توجه به تجهیزات وبا گشت زنی از محل حادثه تا رودخانه خرسان هم نتیجه ای حاصل نشد.

وی گفت : درپی تلاش خانواده آن جوان در حین جستجو،متاسفانه پسر دیگر این خانواده نیز به سبب بی احتیاطی غرق شد و پس از مدتی جسد او از آب بیرون کشیده شد.

شیرانی تصریح کرد:نیرو های امداد ونجات مسیر آب ملخ سمیرم را به مسافت ۲۵ کیلومتر به صورت پیاده به جستجو پرداختند ولی آب جنازه را به آنها پس نداد.

شیرانی در پیامی از از زحمات بی شائبه رئیس جمعیت هلال احمر سمیرم تقدیر وتشکر نمود ودر بخش دیگر با توجه به علائم وتابلوهای نصب شده در حاشیه رودخانه ها تاکید نمود: آب شوخی بردار نیست و خانواده ها در این زمینه باید احتیاط ویژه داشته باشند.
مرجع : کلار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۳:۴۶

29 Dec 2019