۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۸۸۱۲

دیدار نیروهای مسلح در تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم(ع) استان با آیت الله نوری همدانی

نیروهای مسلح استان، صبح امروزدر تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع)با مرجع عالیقدر جهان اسلام، آیت الله نوری همدانی دیدار کردند.
دیدار  نیروهای مسلح در تیپ 44 حضرت قمربنی هاشم(ع) استان با آیت الله نوری همدانی
به گزارش خبرنگار جهان بین نیوز، این برنامه با قرائت کلام الله مجید توسط یکی از قاریان کشوری که با قرائت شیوا تحسین شنوندگان را برانگیخته بود شروع شد.در ادامه نیروهای مسلح در مراسم با سرود و همخوانی هماهنگ قطعه شعری در وصف ائمه و تجدید بیعت با ولی امر مسلمین و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند و حضور آیت الله نوری همدانی را در جمعشان گرامی داشتند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) سردار محمد سلیمانی با عرض خیرمقدم گویی و گرامی داشت هفته کرامت به تشریح برنامه های تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و حضور در جبهه های حق علیه باطل در زمان ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) یکی از تاثیر گذار ترین تیپ های زمان جنگ بود که با حضور فعال و خط شکن در عملیات های مختلف ۸ سال دفاع مقدس و با عقب راندن دشمن پیروزی زیادی را نصیب سپاهیان اسلام کرد.

وی افزود: تیپ ۴۴ در عصر امروز با رودررویی تهدیدات نرم و رسانه ای و در عرصه های جهاد اقتصادی و سیاسی حضور فعالی در سطح استان داشته است و با احداث ۴۵ سالن فرهنگی و ورزشی ۹ دی و خانه عالم در زمینه فرهنگ سازی در بین جوانان و نوجوانان نقش مهمی را ایفاء کرده است. و همچنین در عرصه پزشکی با برپایی بیمارستان صحرایی اقدامات موثری را برای بالا بردن سطح بهداشت منطقه انجام داده است.

ایشان به تقویت فرهنگ ایثار گری و بصیرت افزایی در بین رزمندگان اسلام پرداخت و گفت: برگزاری طرح های بصیرت افزایی در بین رزمندگان و نیروهای بسیجی در اولویت کاری قرار گرفته است تا با بینایی و قدرت تحلیل در زمینه های اقتصادی و سیاسی وارد شوند.

سردار محمد سلیمانی خطاب به آیت الله نوری همدانی بیان داشت: امید است که با دعای شما مرجع عالیقدر در پیروی از رهبر فرزانه اسلام مستدام و پایدار باشیم و ایشان را در این برحه از زمان تنها نگذاریم.

در ادامه آیت الله نوری همدانی به بیان ایراداتی پرداختند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۹:۵۸

27 Dec 2019