۰
plusresetminus
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نگاه ویژه به چهارمحال و بختیاری را از اولویت های مهم دانست و گفت: حضورآیت الله نوری همدانی مایه برکت برای مردم ماست.
حضور آیت الله نوری همدانی در استان بی سابقه است، مردم چهارمحال و بختیاری قدر خادمان نظام را می دانند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در جمع مردم شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی  گفت: با وجود این که سه استان از آب چهار محال و بختیاری بهره می برند 270 روستای ما به دلیل مشکل کم آبی با تانکر آب رسانی می شوند.
نکونام اظهار داشت: بعد از انقلاب علی رغم رسیدگی به استان هنوز راه های برون مرزی استان به ویژه محور مواصلاتی خوزستان-لردگان در وضعیت بدی قرار دارد.
امام جمعه شهرکرد افزود: هر ماه شاهد افزایش وجوهات خمس از طرف مردم به دفاتر زیربط هستیم  و مردم ولایت مدار استان هرگز دل از وطن، اسلام و روحانیت نبریده اند و در تمامی صحنه ها حضوری پر رنگ داشته اند.
نماینده ولی فقیه حضور آیت الله نوری همدانی را در استان بی سابقه دانست و گفت: مردم به مدت یک هفته میزبان این مرجع عالی قدر جهان تشیع هستند.
وی شخصیت این مجتهد را این گونه بیان کرد: عالمی مجاهد،ناسازگار با کفرو شرک، فقیهی بصیر و تربیت یافته در مکتب جعفری، عبد مطیع و خاضع و مدرسی توانمند است.





 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۴:۲۱

26 Dec 2019