۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۸۷۵۵
مرجع عالی قدرتشیع نوری همدانی درشهرکرد:

انقلاب های منطقه مدیون انقلاب ما وانقلاب مانشانه ظهورمنجی است

مرجع عالی قدر جهان تشیع، انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) دانست.
انقلاب های منطقه مدیون انقلاب ما وانقلاب مانشانه ظهورمنجی است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوزآیت الله نوری همدانی صبح امروز در جمع مردم شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)  گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران نشانه ظهور منجی عالم بشریت است و تمامی انقلاب های منطقه مدیون آن هستند با این تفاوت که مردم ما در انقلاب خود از رهبری فرزانه و آگاه بر خوردارند.
وی با بیان مواضع آمریکا در منطقه خلیج فارس، بیان داشت: سوریه به دلیل قرار گرفتن در جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و استبداد مورد هجمه امریکا قرار گرفته است و امریکا چه حمله کند و چه حمله نکند شکست خورده این میدان است.
نوری همدانی ولایت اهل بیت را بزرگترین نعمت خداوند بر انسان دانست و اظهار داشت: نظام الهی در ایران پرتویی از ولایت اهل بیت عصمت و طهارت است و ما باید شکر گزار این نعمت بزرگ باشیم.
وی تاسیس حکومت
اسلامی، خود باوری، احیاء فرهنگ جهاد و شهادت وتاسیس بسیج را از جمله برکات  انقلاب اسلامی در ایران دانست و خاطر نشان کرد: حکومت اسلامی در زمان غیبت نیاز به یک فقیه با تقوا، مدیر و مدبر، شجاع و نترس دارد که بعد از امام خمینی(ره)، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) هدایت این کشتی را بر عهده گرفته است.
این عالم ربانی حاکمیت ارزش های اسلامی، تبیین جایگاه زن، برپایی نماز جمعه و بیدارگری اسلامی را از دیگر برکات انقلاب دانست و گفت: انقلابی که مردم ایران برپا کردند به تمام دنیا صادر می شود. این در حالی است که استکبار جهانی به وسیله انقلاب ما به خاک کشیده شده و می شود.
نوری همدانی، اسلام، مردم و ولایت را سه رکن حکومت اسلامی دانست و عنوان کرد: پشتوانه ای که نظام ما از آن بر خوردار است در هیچ کجای جهان نمی توان پیدا کرد و تا زمانی که مردم پشتوانه ولایت فقیه و نظام هستند استکبار جهانی نمی تواند ضربه ای به آن بزند.
وی سوریه را همسو با ایران در جبهه مقاومت دانست و بیان کرد: دشمن سعی دارد این مقاومت را بشکند این در حالی است که این جبهه به کمک نظام پایدار می ماند.

این مرجع عالی قدر در پایان تاکید کرد: حمله آمریکا به سوریه با شکست استکبار همراه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۰:۳۸

21 Jan 2020