۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۸۶۹۹

وضعیت آب رسانی به روستای دهکنه روگر در شهرستان اردل تا کی ادامه دارد؟

عضو منتخب شورای اسلامی روستای دهکنه روگر گفت:مشکل عمده و اساسی که مردم این روستا با آن دست و پنجه نرم می کنند، نبود آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است.
وضعیت آب رسانی به روستای دهکنه روگر در شهرستان اردل تا کی ادامه دارد؟
به گزارش جهان بین، ایاز ظفری اظهار کرد:مردم روستا ۸ سال است که ماهانه بابت هر تانکر آب رسانی سیار مبالغ زیادی پرداخت می کنند که این میزان آب نیز کفاف مصرف مردم را نمی دهد.

ظفری افزود:اگر امکانات اولیه مانند آب، برق و جاده در روستاها ایجاد شود مردمی که به شهرها مهاجرت کرده اند به مرور زمان به آبادی و روستای خود باز خواهند گشت.

وی اضافه کرد: مشکل دیگر مردم این روستا، نبود گاز است که هنگام زمستان در فصل بارندگی مردم  با جمع آوری هیزم  به سختی روزهای زمستان را طی می کنند و از مسئولین انتظار داریم که مشکلات این روستا را حل کنند.

عضو منتخب شورای اسلامی روستای دهکنه روگر در پایان تصریح کرد: شورای روستای دهکنه روگر در صورت وجود حمایت مسولان، آماده خدمت رسانی و حل مشکلات مردم است و امیدواریم که در آینده شاهد روستایی آباد و شکوفابرای مردم این منطقه باشیم.

گفتنی است روستای دهکنه روگر از توابع شهرستان اردل با جمعیت ۱۶۰۰ نفر در ۱۵ کیلومتری این اردل و 65 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری  واقع شده است.

انتهای پیام/
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی هفت چشمه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۲:۱۱

28 Dec 2019