۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۸۵۴۷
عضو خبرگان رهبری:

آمریکا دست از اقدامات قرون وسطایی بردارد

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: غربی‌ها و آمریکایی‌ها در صورت حمله نظامی به سوریه، با شکست سختی روبه‌رو خواهند شد.
آمریکا دست از اقدامات قرون وسطایی بردارد
به گزارش جهانبین نیوز از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ‌موسوی با اشاره به اینکه امروز کشور سوریه و بشار اسد در خط مقدم جبهه مقاومت و رویارویی با استکبار قرار دارد اظهار کرد: طبیعی است کشور و نظامی که با رژیم صهیونیستی کنار نیاید و حاضر به تسلیم در برابر غرب و آمریکا نباشد، از نظر آنان محکوم است و باید از بین برود.

وی افزود: از همین روست که کشورهای استکباری و دولت‌های مرتجع عربی طی حدود سه سال اخیر فشار زیادی برای تضعیف و فروپاشی نظام سیاسی سوریه وارد آورده‌اند و در روزها و هفته‌های اخیر نیز به بهانه واهی استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی، طرح حمله نظامی به این کشور را در دستور کار قرار داده اند.

این استاد حوزه تاکید کرد: بی‌شک غربی‌ها و آمریکایی‌ها در ادامه اقدامات قرون وسطایی و قلدرمآبانه خود مثل حمله به افغانستان و عراق شکست خواهند خورد؛ چرا که حمله به سوریه کاری نیست که فکر کنند می‌توانند در آن موفق شوند.

وی ادامه داد: غربی‌ها وقتی برای تضعیف سوریه، وهابیت و سلفی‌ها را مورد حمایت قرار داده و تقویت کردند باید بدانند که در نهایت خودشان از این ناحیه ضربه می‌خورند همان طور که در ماجرای بال و پر دادن به القاعده متضرر شدند.

واعظ موسوی خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند کشورهای زورگو باید دست از این ظلم‌ها و جنایت‌ها بردارند و اجازه دهند که ملت سوریه مثل دیگر ملت‌های آزاد جهان برای آینده خود تصمیم‌گیری کند.

وی بیان داشت: بدون تردید با حمله نظامی به سوریه، کل منطقه دچار التهاب می‌شود و کشورهایی که در این راستا نقش داشته باشند، اثرات سوء آن را مشاهده خواهند کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۹:۴۲

2 Jan 2020