۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۸۴۱۴
مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)

سالن های 9 دی راهی برای افزایش سرانه فضای فرهنگی و وزشی منطقه

در درجه اول این سالن ها با هدف جذب حداکثری جوانان به سوی بسیج و اشاعه فرهنگ بسیجی در بین قشر جوان جامعه است با ساخت و ایجاد سوله ۹ دی انجام فعالیت ها و برنامه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی در سپاه برای بسیجیان و اقشار مختلف مردم مهیا می شود.
سالن های 9 دی راهی برای افزایش سرانه فضای فرهنگی و وزشی منطقه
محمد رفیعی مسئول تربیت بدنی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به اینکه بحث ورزش در جامعه امروزی ما نیاز به یک سری زیر ساختها دارد گفت: بحث ورزش و زیر ساخت های آن یکی از اولویت های سازمان بسیج می باشد که از سال ۹۰ در همین راستای اقدامات موثری انجام گرفته است. با پیگیری های سردار نقدی ریس سازمان بسیج خوشبختانه از سال ۱۳۹۰ برای کلیه استانها یک تعداد سوله های ورزشی به نام های سوله های صالحین و ۹ دی و سالن تیراندازی پیش بینی شد که در کلیه نواحی مقاومت اجراشود.

ایشان افزود: سالنهای ۹ دی سالنهای چند منظوره هستند که پیش بینی شده در نواحی و برای حوزه های مقاومت هم سالن های صالحین که سالن های رزمی و تک منظوره هستند ساخته می شود .

وی بیان داشت: با توجه به اینکه طرح اجرای سوله های صالحین و ۹ دی از سال ۹۰ استارت خورد و تا به الان از کل سهمیه استانی ۴۱ سوله صالحین و ۷ سالن ۹ دی و یک سالن تیراندازی به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اهداف ساخت این سالن ها گفت: در درجه اول این سالن ها با هدف جذب حداکثری جوانان به سوی بسیج و اشاعه فرهنگ بسیجی در بین قشر جوان جامعه است که با ساخت و ایجاد سوله ۹ دی انجام فعالیت ها و برنامه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی در سپاه برای بسیجیان و اقشار مختلف مردم مهیا می شود.

رفیعی در ادامه در تشریح اعتبارات جذب شده توسط سازمان اظهار داشت: ۵۰ درصد از هزینه های این طرح ها از طرف سازمان بسیج اختصاص می یابد و بقیه آن از منابع استانی و کمک های مردمی که در مناطق مختلف مثل واگذاری زمین جذب می شود.

ایشان در خصوص مدیریت و نحوه تامین مخارج سالن ها بیان داشت: مدیریت سالن ها با تربیت بدنی نواحی می باشد و کسانی را که در دوره های آموزشی تشکیل شده شرکت کرده باشند، یک آقا و یک خانم جهت مدیریت سالنها انتخاب می کنند و هزینه های جاری این سالن ها از راه جذب درآمد خود سالن ها تامین می شود.

وی گفت: امیدواریم این کار باعث رشد و نمو فرهنگ ورزش و سلامتی برای آحاد جامعه بویژه بسیجیان سطح استان شود و یکی از عرصه ها برای جذب نیروها به بسیج باشد.علاوه براین سپاه با این رویکرد و هدف می تواند سرانه فضای فرهنگی و وزشی منطقه و حتی کشور را بالا ببرد و ما باید در حفظ چنین فضاهایی کوشا باشیم تا بتوانیم با مدیریت درست برای جوانان منطقه در این امر مهم فعالیتی را انجام داده باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۸:۵۲

15 Jan 2020