۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۷۹۵۶
بخشدار مرکزی اردل:

مشکل کم آبی روستای آلیکوه برطرف می شود

بخشدار مرکزی شهرستان اردل از انتقال آب چشمه مولا به روستای آلیکوه جهت مصرف شرب در آینده نزدیک خبر داد.
مشکل کم آبی روستای آلیکوه برطرف می شود
به گزارش پایگاه خبری جهانبین،  مراد کریمی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: روستای آلیکوه از جمله روستاهای این شهرستان می باشد که با مشکل کمبود و قطعی آب روبروست که با انتقال ۲ اینچ آب چشمه مولا به روستای آلیکوه  در آینده نزدیک مشکل کم آبی روستا برطرف می شود.

دکتر محمود شیروانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هم در این نشست گفت: چشمه ها و آبشارهای مناطق عشایری فاقد معیارهای بهسازی می باشند ،وی نبود اعتبارات را مهمترین عامل عدم بهسازی چشمه ها و آبشخورها دانست.

شیروانی در ادامه ضمن اشاره به کشتار غیر بهداشتی دام در شهرستان اردل خواستار ساماندهی کشتار دام در شهرستان به ویژه شهر کاج با بیش از ۲۶ قصابی بعنوان قطب کشتاردام شد.

احمد اسدی پور سرپرست اداره آبفار شهرستان اردل نبود اعتبارات لازم جهت پرداخت حق الزحمه آبداران و نبود کارجهت کلر زنی چشمه ها و منابع آب را از مهمترین مشکلات این اداره برشمرد و گفت ۲۸ روستای شهرستان اردل با کمبود و قطعی آب مواجه هستند که بیشترین مشکل مربوط به مجتمع های دزداران،سرداب و لیرابی می باشد.

اسدی پور افزود: هم اکنون مشکل کمبود آب آشامیدنی در روستاهای دوازده امام،ده رفیعی،مورتلتاک،شیخ محمود ،گندمکار و شهر سرخون از طریق آبرسانی سیار انجام می گردد.

انتهای پیام/
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی هفت چشمه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۱:۱۶

31 Dec 2019