۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۷۹۴۸
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

بحث فتنه، خط قرمز رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی است/مجلس نسبت به اصحاب فتنه قطعا موضع گیری می کند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اصحاب فتنه جزء خطوط قرمز مجلس برای تایید وزرای پیشنهادی رئیس جمهور است و از منظر نمایندگان مجلس فراموش نخواهند شدو مورد موضع گیری شدید قرارخواهند گرفت.
بحث فتنه، خط قرمز رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی است/مجلس نسبت به اصحاب فتنه قطعا موضع گیری می کند
دکتر حمیدرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار جهان بین نیوز با بیان اینکه مجلس از تمامی زوایا، کا تحقیق و بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را در دست گرفته است، افزود: نمایندگان مجلس به مساله فتنه 88 بسیار حساسند و اجازه نخواهند داد که اصحاب فتنه، عنان مسولیت های دولتی را برعهده بگیرند.
عزیزی اظهارداشت: نگاه مجلس در رای اعتماد، اکثریت است و به آراء نمایندگان احترام میگذارد اما، داشتن اکثریت آراء توسط یک وزیر، نشان از صلاحیت مطلق وی نیست و در مسولیت خود هم، فعالیتش به دقت زیر نظر مجلس قرار می گیرد.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس با بیان اینکه بیشتر وزرای پیشنهادی از حزب کارگزاران بوده اند، بیان داشت: نمایندگان براساس تحقیق شخصیت افراد، تخصص، برنامه های پیشنهادی و سوابق اجرایی  به وزرا رای اعتماد می دهند.
وی خاطرنشان کرد: کار تحقیق و بررسی وزرا روز دوشنبه هفته آینده به پایان می رسد و نتایج قطعی در مجلس پیگیری می شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: طبق بررسی های گسترده، ایشان از خانواده های مذهبی شهرمشهد، رتبه یک در تخصص و رشته خود، دارای سوابق رزمندگی و جهادی است و امروز با بیش از 3ساعت گفتگو و مذاکره با وی، برنامه های ایشان را محوری و منظم یافته و نتیجه را به مجلس اعلام کردیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۶:۴۶

23 Jan 2020