کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

بحث فتنه، خط قرمز رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی است/مجلس نسبت به اصحاب فتنه قطعا موضع گیری می کند

16 مرداد 1392 ساعت 14:28

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اصحاب فتنه جزء خطوط قرمز مجلس برای تایید وزرای پیشنهادی رئیس جمهور است و از منظر نمایندگان مجلس فراموش نخواهند شدو مورد موضع گیری شدید قرارخواهند گرفت.


دکتر حمیدرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار جهان بین نیوز با بیان اینکه مجلس از تمامی زوایا، کا تحقیق و بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را در دست گرفته است، افزود: نمایندگان مجلس به مساله فتنه 88 بسیار حساسند و اجازه نخواهند داد که اصحاب فتنه، عنان مسولیت های دولتی را برعهده بگیرند.
عزیزی اظهارداشت: نگاه مجلس در رای اعتماد، اکثریت است و به آراء نمایندگان احترام میگذارد اما، داشتن اکثریت آراء توسط یک وزیر، نشان از صلاحیت مطلق وی نیست و در مسولیت خود هم، فعالیتش به دقت زیر نظر مجلس قرار می گیرد.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس با بیان اینکه بیشتر وزرای پیشنهادی از حزب کارگزاران بوده اند، بیان داشت: نمایندگان براساس تحقیق شخصیت افراد، تخصص، برنامه های پیشنهادی و سوابق اجرایی  به وزرا رای اعتماد می دهند.
وی خاطرنشان کرد: کار تحقیق و بررسی وزرا روز دوشنبه هفته آینده به پایان می رسد و نتایج قطعی در مجلس پیگیری می شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: طبق بررسی های گسترده، ایشان از خانواده های مذهبی شهرمشهد، رتبه یک در تخصص و رشته خود، دارای سوابق رزمندگی و جهادی است و امروز با بیش از 3ساعت گفتگو و مذاکره با وی، برنامه های ایشان را محوری و منظم یافته و نتیجه را به مجلس اعلام کردیم.


کد مطلب: 7948

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7948/بحث-فتنه-خط-قرمز-رای-اعتماد-مجلس-وزرای-پیشنهادی-نسبت-اصحاب-قطعا-موضع-گیری-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir