۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۷۹۳۶

چرا در استان مرجع نظارت بر آزمایشگاه های خصوصی خاک وجود ندارد؟

مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک از نبود مرجع نظارت بر آزمایشگاه های خصوصی خبر داد.
چرا در استان مرجع نظارت بر آزمایشگاه های خصوصی خاک وجود ندارد؟
سعید معظمی گودرزی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز  اظهار داشت:: مطالعه خواص فزیکی ،مکانیکی و شمیایی خاک ها و مصالح و مصنوعات ساختمانی از جمله خدمات شرکتهای آزمایشی تخصصی خاک هستند.
وی فراهم نمودن امکانات مطالعات علمی، فنی و تحقیقاتی هماهنگ با پیشرفت های علم مکانیک خاک و سنگ به منظور آموزش کارکنان سایر دستگاها را، از مهمترین فعالیت های شرکت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک دانست .
گودرزی در مورد مشکلات موجود در این مجوعه کاری گفت: اکنون روز به روز به آزمایشگاه های خصوصی اضافه می شود و متاسفانه تا کنون هیچ مرجعی در کشور وجود ندارد که بر کار این آزمایشگاهاه نظارت کند و متاسفانه این آزمایشگا ها با اخد بهای کمتر از تعرفه های سازمان مدیرت و برنامه ریزی، اقدام به جذب طرح های مشتریان خصوصی و دولتی می کنند و همین امر سبب  پایین آمدن کیفیت کار شده است.
وی اضافه کرد:در کلیه بخش های خصوصی و گاهی عمرانی شاهد انیم که کیفیتی در کار نیست و باعث کاهش ضریب ایمنی و خسارت شده و تلفات سنگنی را متوجه اقتصاد  ملی می کند.
وی در پایان از عدم نظارت بر کیفیت مصالح گوناگون در استان خبر داد و گفت: این مصالح کیفیت پایینی دارند و   در این استان  باوجود روی گسل زلزله بودن، استفاده از مصالح ساختمانی، عمرانی و اجرایی قدری تامل برانگیز است
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۹:۱۱

20 Jan 2020