کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا در استان مرجع نظارت بر آزمایشگاه های خصوصی خاک وجود ندارد؟

16 مرداد 1392 ساعت 13:14

مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک از نبود مرجع نظارت بر آزمایشگاه های خصوصی خبر داد.


سعید معظمی گودرزی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز  اظهار داشت:: مطالعه خواص فزیکی ،مکانیکی و شمیایی خاک ها و مصالح و مصنوعات ساختمانی از جمله خدمات شرکتهای آزمایشی تخصصی خاک هستند.
وی فراهم نمودن امکانات مطالعات علمی، فنی و تحقیقاتی هماهنگ با پیشرفت های علم مکانیک خاک و سنگ به منظور آموزش کارکنان سایر دستگاها را، از مهمترین فعالیت های شرکت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک دانست .
گودرزی در مورد مشکلات موجود در این مجوعه کاری گفت: اکنون روز به روز به آزمایشگاه های خصوصی اضافه می شود و متاسفانه تا کنون هیچ مرجعی در کشور وجود ندارد که بر کار این آزمایشگاهاه نظارت کند و متاسفانه این آزمایشگا ها با اخد بهای کمتر از تعرفه های سازمان مدیرت و برنامه ریزی، اقدام به جذب طرح های مشتریان خصوصی و دولتی می کنند و همین امر سبب  پایین آمدن کیفیت کار شده است.
وی اضافه کرد:در کلیه بخش های خصوصی و گاهی عمرانی شاهد انیم که کیفیتی در کار نیست و باعث کاهش ضریب ایمنی و خسارت شده و تلفات سنگنی را متوجه اقتصاد  ملی می کند.
وی در پایان از عدم نظارت بر کیفیت مصالح گوناگون در استان خبر داد و گفت: این مصالح کیفیت پایینی دارند و   در این استان  باوجود روی گسل زلزله بودن، استفاده از مصالح ساختمانی، عمرانی و اجرایی قدری تامل برانگیز است


کد مطلب: 7936

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7936/چرا-استان-مرجع-نظارت-آزمایشگاه-های-خصوصی-خاک-وجود-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir