۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۷۸۹۶
نماینده مردم بروجن در مجلس:

اصحاب فتنه، بدهکار ملت و رهبر هستند و جایگاهی در دولت یازدهم ندارند

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس گفت: در لیست پیشنهادی رئیس جمهور، برخی از اصحاب فتنه دیده می شوند و نمایندگان مجلس با دقت کامل ین نکات را مدنظر دارند.
اصحاب فتنه، بدهکار ملت و رهبر هستند و جایگاهی در دولت یازدهم ندارند
امیرعباس سلطانی در گفتگو با خبرنگار جهان بین، با بیان اینکه لیست وزرای پیشنهادی آقای روحانی، به عنوان یک شرکت سهامی از تمامی احزاب و گروه هاست، افزود: در این لیست، اصلاح طلبان، کارگزاران، اصولگرایان و برخی اصحاب فتنه دیده می شوند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از وزرای پیشنهادی، افرادی کارآزموده و دارای تجربه و سابقه کاری خوبی هستند بیان داشت: نمایندگان مجلس از دیروز به طور شبانه روز، در حال جمع آوری اطلاعات و انجام بررسی های لازم برای تایید یا رد وزرای پیشنهادی هستند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی اصحاب و ساکتین فتنه ۸۸ در جمع وزرای پیشنهادی رئیس جمهور هستند، مجلس به این گروه ها اجازه فعالیت در امور دولتی نخواهد داد و به فرمایش مقام معظم رهبری، اصحاب فتنه، بدهکار مردم هستند و نه تنها جایگاهی در جامعه ندارندبلکه بایستی از مردم عذرخواهی کنند.
وی تاکید کرد: کار جمع بندی و شور و مشورت نمایندگان مجلس برای تایید وزرا، اواسط هفته آینده به اتمام می رسد و مردم اطمینان داشته باشند، مجلس برای حفظ دستاوردها و ارزش های نظام و ولایت فقیه از هیچ تلاشی فروگزار نمی کند.



ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۵:۴۳

4 Jan 2020