کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم بروجن در مجلس:

اصحاب فتنه، بدهکار ملت و رهبر هستند و جایگاهی در دولت یازدهم ندارند

15 مرداد 1392 ساعت 12:53

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس گفت: در لیست پیشنهادی رئیس جمهور، برخی از اصحاب فتنه دیده می شوند و نمایندگان مجلس با دقت کامل ین نکات را مدنظر دارند.


امیرعباس سلطانی در گفتگو با خبرنگار جهان بین، با بیان اینکه لیست وزرای پیشنهادی آقای روحانی، به عنوان یک شرکت سهامی از تمامی احزاب و گروه هاست، افزود: در این لیست، اصلاح طلبان، کارگزاران، اصولگرایان و برخی اصحاب فتنه دیده می شوند.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از وزرای پیشنهادی، افرادی کارآزموده و دارای تجربه و سابقه کاری خوبی هستند بیان داشت: نمایندگان مجلس از دیروز به طور شبانه روز، در حال جمع آوری اطلاعات و انجام بررسی های لازم برای تایید یا رد وزرای پیشنهادی هستند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی اصحاب و ساکتین فتنه ۸۸ در جمع وزرای پیشنهادی رئیس جمهور هستند، مجلس به این گروه ها اجازه فعالیت در امور دولتی نخواهد داد و به فرمایش مقام معظم رهبری، اصحاب فتنه، بدهکار مردم هستند و نه تنها جایگاهی در جامعه ندارندبلکه بایستی از مردم عذرخواهی کنند.
وی تاکید کرد: کار جمع بندی و شور و مشورت نمایندگان مجلس برای تایید وزرا، اواسط هفته آینده به اتمام می رسد و مردم اطمینان داشته باشند، مجلس برای حفظ دستاوردها و ارزش های نظام و ولایت فقیه از هیچ تلاشی فروگزار نمی کند.




کد مطلب: 7896

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7896/اصحاب-فتنه-بدهکار-ملت-رهبر-هستند-جایگاهی-دولت-یازدهم-ندارند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir