۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۷۵۰۷
گلایه ها و رضایتمندی مردم و رانندگان از کارت های بلیط اتوبوس

کارتی شدن بلیط اتوبوس ها در شهرکرد فقط برخی از مشکلات رانندگان را حل کرده است

جمعی از رانندگان اتوبوس های درون شهری شهرکرد کارت بلیت طرحی بسیار خوب در جهت حمل و نقل شهری دانستند اما از وجود دیگر مشکلات خمل ونقل شهری گلایه داشتند.
کارتی شدن بلیط اتوبوس ها در شهرکرد فقط برخی از مشکلات رانندگان را حل کرده است
برخی از رانندگان اتوبوسهای درون شهری اتوبوسرانی شهرکرد، در گفت وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشتند: کارتی شدن بلیت ها سبب درگیری کمتر راننده با مسافر است این در حالی است که هنوز فرهنگ آن بین مردم جا نیفتاده و کمی رانندگان را دچار سردرگمی کرده است.
یکی از رانندگان، هزینه بالای کارت را سبب نخریدن مردم دانست و گفت: مردم بجای زدن کارت از پول استفاده می کنند که باعث ایجاد مشکلاتی برای رانندگان شده است.
دیگری از استرس بالای کار خبر داد و اظهار داشت: برخی از مسافران اصرار دارند که خارج ازایستگاه پیاده شوند و در صورت انجام ندادن این کار با راننده درگیر می شود.
وی با اشاره به درآمد این شغل افزود: درآمد ما نسبت به کاری که انجام می دهیم بسیار ناچیز است و کفاف مخارج خانواده را نمی شود.
راننده دیگر اضافه کرد: یکی از مشکلات ما بی احترامی از طرف برخی از مردم به راننده و همچنین رعایت نکردن برخی از رانندگان ماشین های سواری به مقررات رانندگی است که بدون توجه به تابلوی ایستگاه اتوبوس در جایگاه آن پارک می کنند و این عامل سبب برهم خوردن نظم عمومی می شود.
وی خاطر نشان شد: طبقه پایین کارمندی توانای زیادی در جهت گرفتن حق خود ندارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
بدی این طرح اینه که شرکت واحد حتی برروی اتوبوس های از رده خارج خود هم این سیستم رو نصب کردن.اتوبوس هایی که هنوز بی کولر هستند

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۰:۴۳

27 Dec 2019