کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گلایه ها و رضایتمندی مردم و رانندگان از کارت های بلیط اتوبوس

کارتی شدن بلیط اتوبوس ها در شهرکرد فقط برخی از مشکلات رانندگان را حل کرده است

3 مرداد 1392 ساعت 10:38

جمعی از رانندگان اتوبوس های درون شهری شهرکرد کارت بلیت طرحی بسیار خوب در جهت حمل و نقل شهری دانستند اما از وجود دیگر مشکلات خمل ونقل شهری گلایه داشتند.


برخی از رانندگان اتوبوسهای درون شهری اتوبوسرانی شهرکرد، در گفت وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشتند: کارتی شدن بلیت ها سبب درگیری کمتر راننده با مسافر است این در حالی است که هنوز فرهنگ آن بین مردم جا نیفتاده و کمی رانندگان را دچار سردرگمی کرده است.
یکی از رانندگان، هزینه بالای کارت را سبب نخریدن مردم دانست و گفت: مردم بجای زدن کارت از پول استفاده می کنند که باعث ایجاد مشکلاتی برای رانندگان شده است.
دیگری از استرس بالای کار خبر داد و اظهار داشت: برخی از مسافران اصرار دارند که خارج ازایستگاه پیاده شوند و در صورت انجام ندادن این کار با راننده درگیر می شود.
وی با اشاره به درآمد این شغل افزود: درآمد ما نسبت به کاری که انجام می دهیم بسیار ناچیز است و کفاف مخارج خانواده را نمی شود.
راننده دیگر اضافه کرد: یکی از مشکلات ما بی احترامی از طرف برخی از مردم به راننده و همچنین رعایت نکردن برخی از رانندگان ماشین های سواری به مقررات رانندگی است که بدون توجه به تابلوی ایستگاه اتوبوس در جایگاه آن پارک می کنند و این عامل سبب برهم خوردن نظم عمومی می شود.
وی خاطر نشان شد: طبقه پایین کارمندی توانای زیادی در جهت گرفتن حق خود ندارند.


کد مطلب: 7507

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7507/کارتی-شدن-بلیط-اتوبوس-شهرکرد-فقط-برخی-مشکلات-رانندگان-حل-کرده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir