۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۷۴۶۱
نماینده اصولگرای مجلس:

هیچ جریانی نمی‎تواند دولت یازدهم را به نفع خود مصادره کند

نماینده اصولگرای مستقل مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئيس جمهور منتخب در مناظره‌ها و رقابت‌هاي انتخاباتي تأکید كرد كه از نيروهاي توانمند، عاقل و باتجربه استفاده خواهد كرد، گفت: با چنين روحيه‌اي بعيد است جريان يا حزبي سياسي بتواند دولت يازدهم را مصادره كند يا دور بزند.
هیچ جریانی نمی‎تواند دولت یازدهم را به نفع خود مصادره کند

حمیدرضا عزیزی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با بیان اینکه اعتدال بهترين مقوله براي اداره هر جامعه‌اي به شمار می‎رود، اظهار کرد: منظور از اعتدال، توسعه فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي آن هم مبتني بر عدالت است.

وی با بیان اینکه گفتمان اعتدال فقط در حوزه سياست خارجي معنا پيدا نمي‌كند، گفت: بی‌شک تندي و كندي روابط با كشورهاي جهان صرفا مد نظر گفتمان اعتدال نيست.

عزیزی با اشاره به مصادیق اعتدال‌گرایی در کشور، تصریح کرد: معتقدم پرهيز از افراط و تفريط در حوزه‌هاي اجتماعي، سياسي و اقتصادي به معناي استفاده نكردن از نيروهاي رادیكال اصولگرا و اصلاح‌طلب، كاهش فاصله طبقاتي، رفع فقر و محروميت، جبران عقب‌ماندگي‌ها، ارتقاي سطح درآمد و زندگي روستاييان، بهبود نرخ اشتغال از مصادیق اعتدال‌گرایی است.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی افزود: برقراري عدالت در برخورداري از بيمه‌هاي طلايي، فراگير كردن و گسترش كمي و كيفي نظام تأمين اجتماعي، حذف فاصله دهك‌هاي ثروتمند و فقير، دفاع از آزادي‌هاي مشروع و حقوق اساسي مردم در حوزه‌هاي دفاعي و امنيتي، تقويت احزاب و جريان‌هاي سياسي پايبند به نظام، تقويت و توسعه روابط سياسي و اقتصادي با كشورهاي غيرمتخاصم، استفاده از نيروهاي عاقل، توانمند و ميانه‌رو از دیگر این مصادیق است.

عزیزی با بيان اينكه دولت دكتر روحاني دولتي معقول و معتدل است، خاطرنشان كرد: دولت یازدهم توان دفاع از حقوق مستضعفان و مظلومان را همزمان با تقويت تعاملات داخلي و بين‌المللي داراست.

وی با تأکید بر اينكه اميد می‎رود شرايط كشور در حوزه‌هاي مختلف بهبود يابد، گفت: دولت يازدهم با نگاه علمي و تعاملي باعث ارتقاي سطوح علمي، اقتصادي، اجتماعي، اشتغال و كاهش نرخ بيكاري مي‌شود.

عزیزی با بیان اینکه رئيس جمهور منتخب در مناظره‌ها و رقابت‌هاي انتخاباتي تأکید كرد كه از نيروهاي توانمند، عاقل  و باتجربه استفاده خواهد كرد، افزود:  با چنين روحيه‌اي بعيد است جريان يا حزبي سياسي بتواند دولت يازدهم را مصادره كند يا دور بزند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ويژگي‌هاي فردي و اجتماعي دولت يازدهم، گفت: دولت يازدهم در خصوصيات فردي، انتخاب افراد وزين، كارآمد، باتجربه، متخصص و بااخلاق و در بعد اجتماعي انتخاب افراد صبور و ميانه‌رو را در دستور كار دارد.

عزیزی با بيان اينكه اعتدال، پيروي از ولايت فقيه و زاويه نداشتن با ایشان است، متذكر شد: معناي اعتدال هرگز به مفهوم عقب‌نشيني از آرمان‌هاي جمهوري اسلامي، خون شهدا و ولايت فقيه نيست.

وی با اشاره به وظايف رسانه‌ها در تبيين گفتمان اعتدال‌گرايي گفت: رسانه‌ها بايد اهداف و برنامه‌هاي دولت يازدهم را صادقانه و به دور از غرض‌ورزي براي جامعه تبيين كنند و از شيطنت‌ها و بازي‌هاي رسانه‌ا‌ي پرهيز كنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۱:۳۷

23 Jan 2020