کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده اصولگرای مجلس:

هیچ جریانی نمی‎تواند دولت یازدهم را به نفع خود مصادره کند

1 مرداد 1392 ساعت 14:23

نماینده اصولگرای مستقل مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئيس جمهور منتخب در مناظره‌ها و رقابت‌هاي انتخاباتي تأکید كرد كه از نيروهاي توانمند، عاقل و باتجربه استفاده خواهد كرد، گفت: با چنين روحيه‌اي بعيد است جريان يا حزبي سياسي بتواند دولت يازدهم را مصادره كند يا دور بزند.


حمیدرضا عزیزی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با بیان اینکه اعتدال بهترين مقوله براي اداره هر جامعه‌اي به شمار می‎رود، اظهار کرد: منظور از اعتدال، توسعه فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي آن هم مبتني بر عدالت است.

وی با بیان اینکه گفتمان اعتدال فقط در حوزه سياست خارجي معنا پيدا نمي‌كند، گفت: بی‌شک تندي و كندي روابط با كشورهاي جهان صرفا مد نظر گفتمان اعتدال نيست.

عزیزی با اشاره به مصادیق اعتدال‌گرایی در کشور، تصریح کرد: معتقدم پرهيز از افراط و تفريط در حوزه‌هاي اجتماعي، سياسي و اقتصادي به معناي استفاده نكردن از نيروهاي رادیكال اصولگرا و اصلاح‌طلب، كاهش فاصله طبقاتي، رفع فقر و محروميت، جبران عقب‌ماندگي‌ها، ارتقاي سطح درآمد و زندگي روستاييان، بهبود نرخ اشتغال از مصادیق اعتدال‌گرایی است.

نماینده مردم اردل در مجلس شورای اسلامی افزود: برقراري عدالت در برخورداري از بيمه‌هاي طلايي، فراگير كردن و گسترش كمي و كيفي نظام تأمين اجتماعي، حذف فاصله دهك‌هاي ثروتمند و فقير، دفاع از آزادي‌هاي مشروع و حقوق اساسي مردم در حوزه‌هاي دفاعي و امنيتي، تقويت احزاب و جريان‌هاي سياسي پايبند به نظام، تقويت و توسعه روابط سياسي و اقتصادي با كشورهاي غيرمتخاصم، استفاده از نيروهاي عاقل، توانمند و ميانه‌رو از دیگر این مصادیق است.

عزیزی با بيان اينكه دولت دكتر روحاني دولتي معقول و معتدل است، خاطرنشان كرد: دولت یازدهم توان دفاع از حقوق مستضعفان و مظلومان را همزمان با تقويت تعاملات داخلي و بين‌المللي داراست.

وی با تأکید بر اينكه اميد می‎رود شرايط كشور در حوزه‌هاي مختلف بهبود يابد، گفت: دولت يازدهم با نگاه علمي و تعاملي باعث ارتقاي سطوح علمي، اقتصادي، اجتماعي، اشتغال و كاهش نرخ بيكاري مي‌شود.

عزیزی با بیان اینکه رئيس جمهور منتخب در مناظره‌ها و رقابت‌هاي انتخاباتي تأکید كرد كه از نيروهاي توانمند، عاقل  و باتجربه استفاده خواهد كرد، افزود:  با چنين روحيه‌اي بعيد است جريان يا حزبي سياسي بتواند دولت يازدهم را مصادره كند يا دور بزند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ويژگي‌هاي فردي و اجتماعي دولت يازدهم، گفت: دولت يازدهم در خصوصيات فردي، انتخاب افراد وزين، كارآمد، باتجربه، متخصص و بااخلاق و در بعد اجتماعي انتخاب افراد صبور و ميانه‌رو را در دستور كار دارد.

عزیزی با بيان اينكه اعتدال، پيروي از ولايت فقيه و زاويه نداشتن با ایشان است، متذكر شد: معناي اعتدال هرگز به مفهوم عقب‌نشيني از آرمان‌هاي جمهوري اسلامي، خون شهدا و ولايت فقيه نيست.

وی با اشاره به وظايف رسانه‌ها در تبيين گفتمان اعتدال‌گرايي گفت: رسانه‌ها بايد اهداف و برنامه‌هاي دولت يازدهم را صادقانه و به دور از غرض‌ورزي براي جامعه تبيين كنند و از شيطنت‌ها و بازي‌هاي رسانه‌ا‌ي پرهيز كنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 7461

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/7461/هیچ-جریانی-نمی-تواند-دولت-یازدهم-نفع-خود-مصادره-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir