۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۷۲۴۵

بررسی زوایای طرح طلیعه حکمت در دانشگاه شهرکرد

مسئول طرح طلیعه حکمت گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و دیگر علما مبنی بر مطالعه آثار شهید مطهری و همچنین نقش این آثار در تحکیم مبانی دینی و انقلاب اسلامی و پاسخگویی به شبهات که امروزه بسیار گسترده می باشند این دوره اجرا شد
بررسی زوایای طرح طلیعه حکمت در دانشگاه شهرکرد
طرح مطالعاتی شهید مطهری با عنوان طرح طلیعه حکمت، امسال در دانشگاه شهرکرد در حال برگزاری است؛ به همین مناسبت خبرنگار منطقه آزاد در گفت‌وگویی با علیرضا نوران، مسئول طرح طلیعه حکمت به بررسی این طرح پرداخت.

طرح طلیعه حکمت از کجا آغاز شد و اکنون در چه مرحله‌ای قرار دارد؟

نوران: این دوره از سال ۱۳۸۹ شروع شد و در پی استقبال دانشجویان از دوره تربیت مربی آثار شهید مطهری که به صورت تمهید برگزار می شد برنامه ریزی و به صورت کشوری اجرا شد. امسال هم برای چهارمین سال متوالی است که در دو بخش مقدماتی و تکمیلی در حال برگزاری است.

چه برنامه ها و فعالیت هایی را برای این دوره در نظر گرفته اید؟
نوران: در این دوره سعی بر تربیت مربی جهت به کارگیری در حلقه های صالحین دانشجویی می باشد. در بخش محتوایی از کتب استاد شهید مطهری استفاده می شود و برای بخش مهارتی مباحثی چون کلاسداری، روش جذب و... در نظر گرفته شده است.
در بخش فرهنگی نیز فعالیت هایی چون آشنایی با علما و شهدا و سیره آنان اجرا شده است.
در این طرح چه سازمانها و نهادهایی مشارکت دارند؟
نوران: این طرح توسط سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار می شود، همچنین در برخی از برنامه ها بنیاد شهید مطهری نیز مشارکت داشته است. اساتید این دوره نیز از اساتید دانشگاه امام صادق (ع) می باشند.
هدف از برگزاری این طرح چیست؟
نوران: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و دیگر علما مبنی بر مطالعه آثار شهید مطهری و همچنین نقش این آثار در تحکیم مبانی دینی و انقلاب اسلامی و پاسخگویی به شبهات که امروزه بسیار گسترده می باشند این دوره اجرا شد.
هدف طرح طلیعه حکمت تربیت مربی آثار شهید مطهری است
مرجع : منطقه آزاد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۰:۵۰

27 Dec 2019