۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۷۲۴۲

ماه رمضان ماه نزول باران رحمت خداوند بر مومنین است

روحانی اعزام شده به شهرک قراب گفت:ماه رمضان،شهرالله و ماه نزول قرآن ماهی است که در آن باران رحمت وبرکت خداوند بر بندگان مومن نازل می شود.
ماه رمضان ماه نزول باران رحمت خداوند بر مومنین است
، حجت الاسلام جهانبازی با تبریک ماه مبارک رمضان گفت:در روایات ما گفته شده است که هر روزه داری که در ماه رمضان تشنه شود خداوند هزار فرشته را مامور می کند تا بالهایشان را به صورت او بکشند وبه او مژده ی آمرزش ومغفرت بدهند،وقتی که یک تشنه شدن کوچک چنین ثواب عظیمی دارد مطمئناً اجر روزه ی حقیقی که دوری از گناه است در این ماه هزاران برابر است.

جهانبازی با اشاره به نزدیک بودن لیالی قدر گفت:شب های قدر که در یکی از روزهای نوزدهم،بیست ویکم و بیست و سوم قرار دارند طبق آیات سوره ی مبارک قدر از هزار ماه برترند و در این ماه است که سرنوشت یکسال ماه تعیین می شود که انشاء الله در شب قدر امسال ظهور آقا امام زمان تعیین شود.
این روحانی همچنین به ظرفیت های منطقه اشاره کرد و گفت: شهرک قراب یک شهرک نمونه در شهرستان است که مردم آن هم به دین اهمیت زیادی می دهند اما نیاز به کار فرهنگی بیشتری در این منطقه است.
جهانبازی همچنین از همه ی مردم شهرک قراب و همچنین همکاری های حوزه ی بسیج دیناران تشکر کرد و گفت: مردم شهرک و بسیجیان حوزه ی بسیج دیناران در این مدت ما را بسیار یاری کردند و به ما ابراز لطف فراوان کردند که از صمیم قلب از همه ی آن ها متشکریم.

انتهای پیام/
مرجع : هفت چشمه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۹:۴۱

1 Feb 2020