۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۷۲۳۹
با زهم از اتوبوسرانی شهرکرد

چرا اعتراض برای کاهش کرایه ها افزایش را در پی داشت؟

در پی اعتراضات مردمی هفته گذشته از اضافه گرفتن بی دلیل کرایه اتوبوس های شهری و مطرح شدن آن در سایت های خبری استان، به جای آنکه کرایه ها کاهش یابد، باز هم شاهد افزایش بی رویه قیمتها هستیم!
چرا اعتراض برای کاهش کرایه ها افزایش را در پی داشت؟

به گزارش جهانبین نیوز ، شهروندان شهرکردی بعد از آنکه  اعتراض خود را نسبت به کرایه اتوبوس که نرخ مصوب آن 100 تومان بود و رانندگان ناوگان اتوبوس رانی مبلغ 150 تومان دریافت می کردند اعلام نمودند و انتظار حل موضوع از شهرداری و شورراهای شهر بودند. امروز به جای اینکه مسئله حل شود باز هم شاهد افزایش قیمت بودند که در اتوبوس ها نصب شده بود بر اساس مصوب شورا کرایه هر نفر 200 تومان می باشد!

اما سئوال این جاست: مسئولین محترم مربوطه  مگر افزایش قیمت در سال چند مرتبه  صورت می گیرد، که امروز با گذشت چهار ماه از سال 92 چند بار نرخ کرایه مسافر زیاد شده است، با این روند در پایان سال چه اتفاقی بر سر کرایه ها می افتد. در این آشفته بازار قیمت ها، و گرانی های پی در پی کالاها  چه کسی باید این موضوع را حل کند؟ نظارت دولت کجا رفته؟

افزایش قیمت بر چه اساسی، مگر حقوق کارگران ، کارمندان یا درآمد شهروندان بالا رفته است؟

چرا تنظیم بازارصورت نمی گیرد؟

اگر برای بخش خصوصی به صرفه نیست چرا قوانین حمایتی برای آنان وضع نمی کنید ؟ چرا همه اش باید از جیب مردم بیچاره کمبود ها تامین شود؟

در کلان شهرها با وضعیت ترافیک سنگین و مسیرهای طولانی هم اینقدرکرایه نمی گیرند !!!!

خواهشمندیم هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی کنید به طوری که نه سیخ بسوزد نه کباب!

مرجع : منطقه آزاد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۳:۰۲

21 Jan 2020