۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۷۲۲۲

اجراي طرح شهاب در سال تحصيلي 93-92 در مدارس استان

  1373در سال تحصيلي 93-92 ،طرح شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر(شهاب) در پايه چهارم ابتدايي و هفتم دوره اول متوسطه در سطح استان اجرا مي شود.




 
به گزارش جهانبین، پوران حق گوي رييس اداره استعدادهاي درخشان استان گفت:  در راستاي تحقق مهمترين مطالبه مقام معظم رهبري (مدظله العالي)  از وزارت آموزش و پرورش يعني اجراي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش  و توجه ويژه به استعدادهاي درخشان فرزندان ايران اسلامي ،در سال تحصيلي 93-92 ،طرح شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر(شهاب) در استان اجرا مي شود.
 وی ادامه داد: طرح شهاب يا طرح شناسايي و هدايت استعدادهاي برتر  با هدف شناسايي، هدايت و حمايت آموزشي و تربيتي و معنوي از صاحبان استعدادهاي برتر از دوره ابتدايي تا پايان دوره آموزش متوسطه و زمينه سازي براي استمرار حمايت ها در مراحل مختلف آموزش عالي در سطح استان اجرا مي شود.

حق گوي در ادامه افزود: طرح شهاب زير نظر شوراي راهبري طرح شهاب در بنياد ملي نخبگان به رياست معاون پژوهش بنياد ملي نخبگان و رييس مركز ملي پرروش استعدادهاي درخشان است.
وی خاطرنشان كرد: جامعه هدف اين طرح در سال تحصيلي 93-92 ، دانش آموزان پايه چهارم ابتدايي و هفتم دوره اول متوسطه  استان است. 
وي با اشاره به اينكه ستاد اجرايي اين طرح در اداره كل آموزش و پرورش استان تشكيل شده است گفت: در مناطق آموزش و پرورش استان نيز كارگروه علمي - اجرايي طرح تشكيل مي شود و در نظر داريم تا در هر واحد آموزشي هم كارگروه اجرايي اين طرح را ايجاد نماييم.
مرجع : زنگ خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۷:۲۹

27 Dec 2019