۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۷۱۸۹
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

اختصاص اعتبارات مناسب به حوزه سلامت از مهمترین اولویت‌های دولت یازدهم باشد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص اعتبارات مناسب به حوزه سلامت یکی از مهمترین اولویت‌های دولت یازدهم باشد.

حمیدرضا عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: سلامت مهمترین محور رشد و توسعه در تمام کشورهای دنیا است و ضروری است تا ما نیز به این مقوله مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سلامت جزو اولویت‌های اصلی کشورهای توسعه‌یافته جهان است، افزود: این در حالی است که در کشور جزو اولویت پنجم یا ششم است و این می‎طلبد تا به مقوله سلامت و بهداشت توجه بیشتری در کشور شود.

عزیزی، اختصاص اعتبارات مناسب به حوزه سلامت را از مهمترین اولویت‌های دولت یازدهم دانست و گفت: متاسفانه در توزیع اعتبارات بودجه کشور آن طور که شایسته است به حوزه سلامت اعتبارات مناسبی اختصاص داده نشده و دولت یازدهم باید این رویه را تغییر دهد.

نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رفع تبعیض‌ها در حوزه سلامت، برقراری یک عدالت اجتماعی در این حوزه و بررسی مشکلات مربوط به بیمه سلامت از دیگر اموری است که دولت منتخب باید به نحو جدی آن را پیگیری کند.

عزیزی بر ضرورت پیگیری طرح پزشک خانواده تاکید کرد و افزود: طرح پزشک خانواده یکی از طرح‌های مهم و اساسی در حوزه سلامت و بهداشت است که دولت منتخب باید با یک روش صحیح و منطقی این طرح را پیگیری کند.

وی، رفع مشکل زیرمیزی در حوزه پزشکی را از مطالبات مردم برشمرد و گفت: با وجود نظارت‌های بسیاری که در این رابطه انجام گرفته اما باز معضل زیرمیزی در کشور وجود دارد و این می‎طلبد دولت منتخب برای جلوگیری از این امر تدابیر ویژه‌ای به کار گیرد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۳:۳۷

1 Jan 2020