۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۷۱۸۸
مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری دارای کمترین جمعیت کیفری است

مدیرکل زندان‌ها و امور تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان کمترین جمعیت کیفری کشور را در خود جای داده است.

علی نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین نیوز در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به اینکه چهارمحال و بختیاری داری یک درصد از جمعیت کل کشور است کمترین جمعیت زندانی را در خود جای داده است.

وی افزود: برهمین اساس میتوان گفت این استان به نسبت جمعیت زندانی پاک‌ترین استان کشور به شمار میرود.

نظری، اصلاح مجرم را مهمترین هدف از اجرای قانون حبس دانست و تصریح کرد: حبس فقط با هدف سلب آزادی انجام نمیشود بلکه هدف غایی آن اصلاح و بازپروری مجرمان است.

مدیرکل زندان‌ها و امور تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری از فعالیت سه انجمن حمایت از زندانیان در این استان خبر داد و گفت: در سال گذشته 165 زندانی با بدهی 110 میلیارد ریال از سوی خیران این سه انجمن از زندان آزاد شدند.

نظری همچنین از اجرای طرح ترک سیگار درندامتگاه‌های این استان خبر داد و افزود: طرح ترک سیگار برنامه بسیار موثری بود که در سال گذشته در همه زندان‌های استان به اجرا گذشته شد و نتایج بسیار خوبی دربرداشت.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های درمانی در زندان‌های این استان، اظهار کرد: ارائه درمان رایگان و مشاوره‌های فردی و گروهی از جمله این طرح‌هاست.

نظری با بیان اینکه 43 درصد از مجرمان زندانی این استان معتاد به مواد مخدر هستند، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا با ارائه طرح‌های درمانی زمینه ترک و اصلاح این معتادان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۲:۴۰

6 Feb 2020