۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۷۱۸۶
انتقاد نماینده بروجن از نحوه تعاملات مدیران چهارمحال و بختیاری

یکی ازمهمترین عوامل عقب ماندگی استان عدم تعامل مدیران با مسئولان کشوری است

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه تعاملات مدیران این استان گفت: متاسفانه مدیران استان با مسئولان کشوری در ارتباط و تعامل سازنده‌ای قرار ندارند.
یکی ازمهمترین عوامل عقب ماندگی استان عدم تعامل مدیران با مسئولان کشوری است
 

امیرعباس سلطانی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز در شهرکرد اظهار کرد: در حالی که مجمع نمایندگان استان همواره در رابطه با برقراری ارتباط با مسئولان کشوری اعلام آمادگی کرده است اما مدیران از این فرصت به دست آمده استقبالی نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه مدیران استان اهل تعامل و مراوده با مسئولان کشوری نیستند، افزود: همین عامل یکی از مهمترین عوامل عقب‌ماندگی و توسعه‌نیافتگی استان بوده و ضروری است تا مدیران از این روزمره‌گی خارج شده و پویایی لازم را به دست آورند.

سلطانی ادامه داد: این در حالی است که مدیران نه تنها با مسئولان کشوری در ارتباط نیستند بلکه با نمایندگان استان نیز تاکنون نتوانسته‌اند ارتباط و تعامل سازنده‌ای داشته باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، همکاری و تعامل را عامل مهمی در رفع مشکلات و مسائل دانست و تصریح کرد: متاسفانه مدیران استان یا از این موضوع آگاهی نداشته و یا توانایی برقراری تعامل سازنده را ندارند.

سلطانی با بیان اینکه عدم ارتباط با مسئولان ارشد کشوری سبب شده تا اعتبارات مناسبی به استان تخصیص داده نشود، گفت: خارج کردن استان از بن‌بست و اختصاص اعتبارات مناسب به بخش‌ها و حوزه‌های مختلف منوط به برقراری ارتباط با  خارج از استان است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‎رود مدیران استان رویه فعلی خود را تغییر دهند و با پویایی و تحرک لازم نه تنها با یکدیگر در ارتباط و تعامل باشند بلکه به ارتباطات خارج از استانی نیز اهمیت بیشتری بدهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
واقعا درست گفتن.مدیران این استان واقعا بی تعامل ترین مدیران هستند.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۱۳

28 Dec 2019