۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۷۱۸۵
شهردار هفشجان خبر داد

مجتمع ولی‌عصر هفشجان به بهره‎برداری می‎رسد

شهردار هفشجان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‎بینی می‎شود مجتمع تجاری ولی‌عصر هفشجان در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

لقمان سلطانی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: شهر هفشجان یکی از شهرهای مهم و اقتصادی شهرستان شهرکرد است که توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های آن می‎تواند ما را در دست‌یابی به رشد و توسعه کمک به سزایی کند.

وی افزود: در حال حاضر طرح‌های عمرانی بسیاری در این شهر در حال اجرایی شده است و ما تلاش خود را برای تکمیل هرچه زودتر این طرح‌ها به کار گرفته‌ایم.

لقمانی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهر را از اولویت‌های مهم شهرداری هفشجان دانست و تصریح کرد: احداث مجتمع تجاري شهرداري هفشجان یکی از مهمترین این طرح‌هاست که 18 سال پيش كلنگ‌زني و اسكلت‌بندي آن انجام شده اما به دليل كمبود اعتبارات تكميل اين پروژه به تأخير افتاده است.

شهردار هفشجان ادامه داد: این در حالی است که با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته و حركت شهرداري به سمت ايجاد درآمد مستمر اين پروژه به طور قطع در سال جاری تكميل و به بهره‌برداري می‎رسد.

لقمانی با بیان اینکه تا کنون برای ساخت مجتمع ولی‌عصر هفشجان سه میلیارد تومان هزینه عرصه و یک میلیارد تومان هزینه اعتباری شده است، گفت: این مجتمع در زمین به مساحت 4 هزار مترمربع و در چهار طبقه که دارای 120 واحد است احداث شده است.

وی افزود: ادامه تکمیل پارک معلم، ساماندهی مجموعه تفریحی گردشگری چشمه زنه، توسعه پارکهای محلی شهر، ادامه تکمیل کمربندی شمال شهر، اجرای آبیاری تحت فشار، اجرای باند کندروی پیچ ورودی شهر و تکمیل سالن اجتماعات شهر از دیگر اولویت های کاری این شهرداری در سال جاری است.

شهر هفشجان در 10 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۹:۳۸

12 Jan 2020