۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۷۱۶۷

وقتی کار زن و مرد نمی شناسد،چرخ زرین دوخت خراجی را خانم ها می چرخانند

یک تعاونی تولیدی و توزیعی در روستای خراجی با هدف تهیه و تولید لباس های فرم مختلف نظیر فرم مدارس ،لباس های بیمارستانی،لباس های ویژه کارخانه ها و کارگاه ها در سال 1389 در روستای خراجی شهرستان کیار تشکیل شد و نزدیک به سه سال است که به همت جمعی از خواهران در اینروستا در حال فعالیت است .
وقتی کار زن و مرد نمی شناسد،چرخ زرین دوخت خراجی را خانم ها می چرخانند
یک تعاونی تولیدی و توزیعی در روستای خراجی با هدف تهیه و تولید لباس های فرم مختلف نظیر فرم مدارس ،لباس های بیمارستانی،لباس های ویژه کارخانه ها و کارگاه ها در سال 1389 در روستای خراجی  شهرستان کیار تشکیل شد و  نزدیک به سه سال است که به همت جمعی از خواهران در اینروستا در حال فعالیت است . 

تعاونی تولیدی زرین دوخت خراجی با مدیریت خانم فاطمه یزدانی مدت سه است که در روستای خراجی در کارگاهی به مساحت 100متر مربع با حداقل امکانات توانسته است برای حداقل 25نفر به طور مستقیم اشتغالزایی نماید .

خانم یزدانی مدیر این تعاونی گفت:تعاونی زرین دوخت خراجی به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان کیار و به ویژه روستای خراجی تشکیل شد،این تعاونی در عرصه ی تولید پوشاک و البسه فعالیت می کند و تا کنون توانسته است لباس کارخانه های شهد کوهرنگ،سیرنگ شلمزار ،لباس ویژه بسیج دانشجویی،فرم مدارس و مهد کودک ها را طراحی و تولید نماید . 

وی افزود :در آینده قصد داریم با تلاش و همت خود و استعانت از الطاف الهی نام زرین دوخت را به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده لباس و پوشاک در کشور مطرح نمائیم .

گفتنی است:خراجی روستایی با جمعیت نزدیک به 3500نفر در فاصله 7کیلومتری شلمزار مرکز شهرستان کیار و 30کیلومتری جنوب شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است .

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۵:۱۲

27 Dec 2019