۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۵۹۰۵۹
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

اجلاسیه شهدای ارتش چهارمحال‌و‌بختیاری برگزار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵ آذرماه سال جاری اجلاسیه شهدای ارتش چهارمحال و بختیاری در راستای استقبال از دومین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.
اجلاسیه شهدای ارتش چهارمحال‌و‌بختیاری برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار علی محمد اکبری در دومین جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پیش نیاز برگزاری دومین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری برگزاری یادواره و اجلاسیه می‌باشد تا آماده کنگره ملی شهدای استان شویم.
 
وی بیان داشت: با استفاده از کارشناسان و ظرفیت استان برنامه‌های متعددی در راستای استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت و سوژه‌های خوبی می‌باشد هنر ما این می‌باشد که از این ظرفیت‌های استان برای الگو‌گیری نسل نوجوان و جوان استفاده کنیم.
 
وی با بیان اینکه یادواره‌های متعددی در استان برگزار شده است، گفت: ۵۷۷ شهید دانش‌آموزی در استان چهارمحال و بختیاری داریم، به همین دلیل ۱۲ آبان ماه سال جاری یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرستان لردگان برگزار می‌شود.
 
سردار اکبری مطرح کرد: ۲۵ آذرماه سال جاری اجلاسیه شهدای ارتش چهارمحال و بختیاری در راستای استقبال از دومین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.
 
وی به کنگره ملی ۱۱ هزار شهید عشایری چهارمحال و بختیاری اشاره و خاطرنشان کرد: کنگره ملی شهدای عشایر چهارمحال و بختیاری در نوع خود بی‌نظیر بود و توقع زیادی از استان برای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان وجود دارد، هر چند که شهدا نیاز به یادواره ندارند بلکه ما نیاز به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داریم.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ما اولین‌های بسیاری در استان داریم من جمله اولین اسیر جنگ تحمیلی، اولین شهید مدافع حرم و... باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

انتهای خبر/ ۵۳۰ ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۵۸:۲۴

27 Oct 2024