کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

اجلاسیه شهدای ارتش چهارمحال‌و‌بختیاری برگزار می‌شود

6 آبان 1403 ساعت 15:58

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵ آذرماه سال جاری اجلاسیه شهدای ارتش چهارمحال و بختیاری در راستای استقبال از دومین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار علی محمد اکبری در دومین جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پیش نیاز برگزاری دومین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری برگزاری یادواره و اجلاسیه می‌باشد تا آماده کنگره ملی شهدای استان شویم.
 
وی بیان داشت: با استفاده از کارشناسان و ظرفیت استان برنامه‌های متعددی در راستای استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت و سوژه‌های خوبی می‌باشد هنر ما این می‌باشد که از این ظرفیت‌های استان برای الگو‌گیری نسل نوجوان و جوان استفاده کنیم.
 
وی با بیان اینکه یادواره‌های متعددی در استان برگزار شده است، گفت: ۵۷۷ شهید دانش‌آموزی در استان چهارمحال و بختیاری داریم، به همین دلیل ۱۲ آبان ماه سال جاری یادواره شهدای دانش‌آموز در شهرستان لردگان برگزار می‌شود.
 
سردار اکبری مطرح کرد: ۲۵ آذرماه سال جاری اجلاسیه شهدای ارتش چهارمحال و بختیاری در راستای استقبال از دومین کنگره ملی شهدای چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.
 
وی به کنگره ملی ۱۱ هزار شهید عشایری چهارمحال و بختیاری اشاره و خاطرنشان کرد: کنگره ملی شهدای عشایر چهارمحال و بختیاری در نوع خود بی‌نظیر بود و توقع زیادی از استان برای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان وجود دارد، هر چند که شهدا نیاز به یادواره ندارند بلکه ما نیاز به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داریم.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری یادآور شد: ما اولین‌های بسیاری در استان داریم من جمله اولین اسیر جنگ تحمیلی، اولین شهید مدافع حرم و... باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده کنیم.

انتهای خبر/ ۵۳۰ ب


کد مطلب: 59059

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/59059/اجلاسیه-شهدای-ارتش-چهارمحال-و-بختیاری-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir