۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۵۸۸۴۹
معاون امور ورزشی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی با مشارکت جمعی شهروندان

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های هفته تربیت بدنی با مشارکت جمعی شهروندان برگزار خواهد شد.
اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی با مشارکت جمعی شهروندان
عبدالله جهانبخشی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور ۲۶ لغایت دوم آبان ماه به نام هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است و نشان از اهمیت نقش ورزش در سلامت جامعه، ایجاد شور نشاط، کاهش آسیب‌های اجتماعی و هزینه‌های درمانی به‌ویژه در دوران سالمندی دارد.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ سبک زندگی سلامت محور در جامعه افزود: برنامه‌های هفته تربیت بدنی در راستای ترغیب جامعه به شرکت در فعالیت‌های ورزشی، آشنایی با اقشار مختلف جامعه با فواید ورزش در سلامت جسمی و روحی فردی و اجتماعی افراد، ترویج ورزش همگانی، اشاعه سبک زندگی سلامت محور از طریق توسعه ورزش در خانواده، تقویت هویت ملی، تاکید بر اثرگذاری ورزش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و بالابردن سطح سلامت جسمی و معنوی برگزار می‌شود.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی با مشارکت جمعی شهروندان و‌ با افزایش کمی و‌ کیفی برنامه با اثربخشی حداکثری برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۲۹:۱۵

9 Oct 2024