کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور ورزشی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اجرای برنامه‌های هفته تربیت بدنی با مشارکت جمعی شهروندان

18 مهر 1403 ساعت 10:27

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های هفته تربیت بدنی با مشارکت جمعی شهروندان برگزار خواهد شد.


عبدالله جهانبخشی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور ۲۶ لغایت دوم آبان ماه به نام هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است و نشان از اهمیت نقش ورزش در سلامت جامعه، ایجاد شور نشاط، کاهش آسیب‌های اجتماعی و هزینه‌های درمانی به‌ویژه در دوران سالمندی دارد.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ سبک زندگی سلامت محور در جامعه افزود: برنامه‌های هفته تربیت بدنی در راستای ترغیب جامعه به شرکت در فعالیت‌های ورزشی، آشنایی با اقشار مختلف جامعه با فواید ورزش در سلامت جسمی و روحی فردی و اجتماعی افراد، ترویج ورزش همگانی، اشاعه سبک زندگی سلامت محور از طریق توسعه ورزش در خانواده، تقویت هویت ملی، تاکید بر اثرگذاری ورزش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و بالابردن سطح سلامت جسمی و معنوی برگزار می‌شود.

معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برنامه‌های هفته تربیت بدنی با مشارکت جمعی شهروندان و‌ با افزایش کمی و‌ کیفی برنامه با اثربخشی حداکثری برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/1031ج


کد مطلب: 58849

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/58849/اجرای-برنامه-های-هفته-تربیت-بدنی-مشارکت-جمعی-شهروندان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir