۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۵۸۷۲۱
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

پیروزی قطعاً با ملت فلسطین است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: مردم فلسطین همچون مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار مقاومت می‌کنند و قطعاً پیروز میدان نیز خواهند بود.
پیروزی قطعاً با ملت فلسطین است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، سردار علی محمد اکبری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: امروز جبهه حق و باطلی که بین مردم مظلوم غزه و اسرائیل وجود دارد همچون جنگ هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اذعان بر اینکه مردم فلسطین تا الان پیروز میدان هستند تصریح کرد: مردم فلسطین همچون دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار مقاومت می‌کنند و قطعاً پیروز میدان نیز خواهند بود.

سردار اکبری بیان داشت: اسرائیل جنایتکار مردم مظلوم فلسطین و غزه را بدون هیچ گناهی بمباران و هر روز تعداد بسیار زیادی را شهید می‌کنند.

وی یادآور شد: در دوران دفاع مقدس نیز همین اتفاق‌ها برای مردم ایران افتاد اما ما ایستادگی کردیم تا دشمن را از خاک وطنمان بیرون راندیم.

سردار اکبری، ایثار، استقامت و ایستادگی ملت بزرگ ایران و رزمندگان در همه عرصه‌ها را عامل ناکامی و شکست دشمنان دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس به دنیا صادر شد و مردم و رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری کارنامه درخشانی در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس در قالب تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام داشتند.


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: جنگ هشت‌ساله ایران و عراق نشانه مظلومیت کشور در آن دوران بود.

وی تصریح کرد: ما در دوران دفاع‌مقدس آموختیم سر پای خود بایستیم و این ایستادن هزینه دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ما انقلاب‌مان را به دنیا صادر کردیم و مردم این استان با تقدیم ۲ هزار و ۵۰۰ شهید دین خود را به جمهوری اسلامی ایران ادا کردند.

سردار اکبری بیان داشت: امروز ما میثاق و پیمان می‌بندیم با آرمان‌های انقلاب که همچنان پای انقلاب و نظام خواهیم ماند.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود با اذعان بر اینکه امروز نیز در جنگ نرم رسانه‌ای قرار گرفته‌ایم گفت: فضای مجازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، جوانان ما باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده کرده و تهدیدها را بتوانند به فرصت تبدیل کنند.

انتهای خبر/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۱۵:۰۰

27 Sep 2024